Antagonist B.V.
  • webhosting
  • ervaringen
  • ondersteuning
  • over ons
bestellen
weblog    |    inloggen
  • Board index ‹ Algemeen ‹ Website beoordeling
  • Change font size
  • Print view
  • Search
  • FAQ
  • Register
  • Login

vandeMeulenhof - Fotografie

Laat hier uw nieuwe website beoordelen, of beoordeel de websites van anderen.
Post a reply
19 posts • Page 1 of 2 • 1, 2

vandeMeulenhof - Fotografie

Postby vandeMeulenhof » 28 Aug 2008, 23:29

Mijn vernieuwde website vandeMeulenhof.com gaat over fotografie.

Zowel het onderp als de gehele site is nieuw. Dus ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, reacties zijn welkom.
http://www.vandemeulenhof.com
vandeMeulenhof

• Website

Re: vandeMeulenhof - Fotografie

Postby Yorick » 29 Aug 2008, 23:14

Erg mooie website, daarnaast natuurlijk ook erg mooie foto's ;)
Quote van de eeuw:
wimj wrote:@yorick
En ter leering en vermaeck niet zelf met HTML gaan hacken, maar iets maken met Joomla en/of Wordpress (
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby vandeMeulenhof » 02 Sep 2008, 17:24

Dankje, nog meer mensen een mening/tip of enige verbetering?
vandeMeulenhof

• Website

Postby Yorick » 02 Sep 2008, 18:06

vandeMeulenhof wrote:Dankje, nog meer mensen een mening/tip of enige verbetering?

Ze zijn sprakeloos :P
Quote van de eeuw:
En ter leering en vermaeck niet zelf met HTML gaan hacken, maar iets maken met Joomla en/of Wordpress (
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby huib » 08 Sep 2008, 13:12

Ik zou wat doen aan de teksten,
de meesten lezen niet prettig door, of bevatten kromme tekst.

"Als je zin hebt om een fotomodel te worden dan kan dat. vandeMeulenhof is altijd op zoek naar leuke meiden/dames die het leuk vinden om bij ons een fotoshoot te doen. vandeMeulenhof rekent geen kosten, het is dus helemaal gratis. Omdat het gratis is zitten er voorwaarden aan. Hoe en wat wordt nu uitgelegd."

zou ik vomschrijven naar (bijvoorbeeld)

"Altijd al fotomodel willen worden? Als je een leuke, frisse en spontane meid bent, en graag een keer een fotoshoot met een professionele fotograaf wil doen, grijp dan nu je kans!
De shoot is voor jou helemaal gratis, maar om het voor mij ook leuk te houden zijn er wel een paar voorwaarden aan verbonden:"

Ben zelf geen tekstschrijver, dus de door mij gesuggereerde tekst kan ook veel beter, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Qua ontwerp: Ziet er prima strak uit, jammer van de reclame (en het off-topic tweakers en fok! nieuws)
Qua foto's: (redelijk off-topic, i know) foto's van Linda vind ik (voor een eerste keer) best goed, ik zou alleen iets meer doen aan de nabewerking in photoshop, vooral qua kleurbalans (veel foto's komen koud en kil over).

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Huib
huib

Postby Yorick » 08 Sep 2008, 19:14

Met huib eens, de teksten kunnen wel wat beter :)

En wat zie ik nu, foto's van de Tilburgse kermis ? Is dat niet toevallig :P
Quote van de eeuw:
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby DikkieDick » 09 Sep 2008, 08:52

ZIet er mooi uit als je de hoofdpagina hebt, maar als je dan bv. op about of gastenboek aanklikt lijkt er niets te gebeuren. Blijkt dat je dan naar onder moet scrollen om eea te lezen. Dat vind ik wel onhandig en ik gebruik al een redelijk hoge resolutie op mijn scherm. Wellicht kunnen de foto's op de hoofdpagina wat kleiner.

Mvg, Dick
Mvg,

Dick
http://www.dickpluim.com
http://www.pluim-nielsen.nl
DikkieDick

• Website

Postby vandeMeulenhof » 10 Sep 2008, 12:42

De indeling is een beetje aangepast mensen met een reso van 1280*800 kunnen nu goed zien dat het wel veranderd.

De teksten. Helemaal mee eens. Maar mijn taal kennis is niet zo goed dus vandaar dat sommige dingen er 'simpel' staan.
Misschien dat ik een deel van de betere tekst ga gebruiken. Alleen professioneel laat ik nog weg want ik ben pas begonnen :P.

Foto's bewerk ik liever niet, ik heb het liefste gewoon puur. Misschien dat ik in de toekomst een apart mapje maak waar bewerkte versies staan.

Tweakers en fok heb ik tijdelijk voor ruimte opvulling, ben aan het bedenken wat ik daar neer kan zetten.
vandeMeulenhof

• Website

Postby Yorick » 10 Sep 2008, 18:05

vandeMeulenhof wrote:De indeling is een beetje aangepast mensen met een reso van 1280*800 kunnen nu goed zien dat het wel veranderd.

De teksten. Helemaal mee eens. Maar mijn taal kennis is niet zo goed dus vandaar dat sommige dingen er 'simpel' staan.
Misschien dat ik een deel van de betere tekst ga gebruiken. Alleen professioneel laat ik nog weg want ik ben pas begonnen :P.

Foto's bewerk ik liever niet, ik heb het liefste gewoon puur. Misschien dat ik in de toekomst een apart mapje maak waar bewerkte versies staan.

Tweakers en fok heb ik tijdelijk voor ruimte opvulling, ben aan het bedenken wat ik daar neer kan zetten.

RSS van mijn website :P
Quote van de eeuw:
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby vandeMeulenhof » 13 Sep 2008, 17:19

Yorick wrote:
vandeMeulenhof wrote:De indeling is een beetje aangepast mensen met een reso van 1280*800 kunnen nu goed zien dat het wel veranderd.

RSS van mijn website :P

Je website is engels :twisted:.

@huib; Het verbeterde stukje tekst staat erop! Als je nog meer verbeteringen hebt in zinnen brand maar los!

@algemeen; Nu alleen nog iets vinden/bedenken voor dat footer deel...... Wie iets weet, zeg het maar misschien pakt het positief uit.
vandeMeulenhof

• Website

Postby Mid » 13 Sep 2008, 18:39

Ik zou de footer dezelfde (achtergrond)kleuren geven als de body. Nu valt de footer weg als zijnde onbelangrijk en is lastig te lezen.
Mid

Postby Yorick » 13 Sep 2008, 20:53

Je website is engels :twisted:.

Dus ? :P
Quote van de eeuw:
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby vandeMeulenhof » 13 Sep 2008, 22:10

@Mid: Als ik Vrienden en zo ook wit maak als achtergrond kleur dan wordt het te wit. Want ik had eerst dat stuk Vrienden en zo niet. Op één of andere manier oogt het kaal.

@Yorick: Heb het liefste links naar andere NL website's.
vandeMeulenhof

• Website

Postby Yorick » 13 Sep 2008, 23:09

vandeMeulenhof wrote:@Mid: Als ik Vrienden en zo ook wit maak als achtergrond kleur dan wordt het te wit. Want ik had eerst dat stuk Vrienden en zo niet. Op één of andere manier oogt het kaal.

@Yorick: Heb het liefste links naar andere NL website's.

Ah ok :P
Quote van de eeuw:
of een ander CMS).
Yorick

• Website

Postby huib » 04 Feb 2009, 19:27

Leuk om te zien dat dit topic redelijk heeft geleefd!

redelijk offtopic: Foto's van een digitale (spiegelreflex) camera niet nabewerken is eigenlijk echt zonde.
Met nabewerken bedoel ik dan niet de huid gladstrijken, pukkeltjes wegwerken en dergelijke,
maar puur de "fouten" in kleurbalans, belichting, verzadiging etc verminderen.

De meeste (slr) camera's kunnen in meerdere modi foto's schieten (raw, jpeg, ...)
op (bijna) al deze standen wordt de foto door de camera zelf nabewerkt.
Maargoed, camera's kunnen natuurlijk niet wat een goed oog kan, dus vandaar mijn opmerking.

Over de teksten: ik vind dat je echt vooruit bent gegaan! Blogposts zijn leuk om te lezen, ga zo door!
Mocht je alsnog twijfelen aan je eigen schrijfkunsten zou ik eens gaan praten met een tekstschrijver,
met een beetje mazzel ben je met een flesje wijn klaar, en kan hij/zij je veel nuttige tips geven!

Success!
huib

Next

Post a reply
19 posts • Page 1 of 2 • 1, 2

Return to Website beoordeling