Mijn vernieuwde website vandeMeulenhof.com gaat over fotografie.
Zowel het onderp als de gehele site is nieuw. Dus ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, reacties zijn welkom.
http://www.vandemeulenhof.com
by vandeMeulenhof » 28 Aug 2008, 23:29

by Yorick » 29 Aug 2008, 23:14
wimj wrote:@yorick
En ter leering en vermaeck niet zelf met HTML gaan hacken, maar iets maken met Joomla en/of Wordpress (
of een ander CMS).
by vandeMeulenhof » 02 Sep 2008, 17:24

by Yorick » 02 Sep 2008, 18:06
vandeMeulenhof wrote:Dankje, nog meer mensen een mening/tip of enige verbetering?
En ter leering en vermaeck niet zelf met HTML gaan hacken, maar iets maken met Joomla en/of Wordpress (
of een ander CMS).
by huib » 08 Sep 2008, 13:12
by Yorick » 08 Sep 2008, 19:14
of een ander CMS).
by DikkieDick » 09 Sep 2008, 08:52
by vandeMeulenhof » 10 Sep 2008, 12:42

by Yorick » 10 Sep 2008, 18:05
vandeMeulenhof wrote:De indeling is een beetje aangepast mensen met een reso van 1280*800 kunnen nu goed zien dat het wel veranderd.
De teksten. Helemaal mee eens. Maar mijn taal kennis is niet zo goed dus vandaar dat sommige dingen er 'simpel' staan.
Misschien dat ik een deel van de betere tekst ga gebruiken. Alleen professioneel laat ik nog weg want ik ben pas begonnen.
Foto's bewerk ik liever niet, ik heb het liefste gewoon puur. Misschien dat ik in de toekomst een apart mapje maak waar bewerkte versies staan.
Tweakers en fok heb ik tijdelijk voor ruimte opvulling, ben aan het bedenken wat ik daar neer kan zetten.
of een ander CMS).
by vandeMeulenhof » 13 Sep 2008, 17:19
Yorick wrote:vandeMeulenhof wrote:De indeling is een beetje aangepast mensen met een reso van 1280*800 kunnen nu goed zien dat het wel veranderd.
De teksten. Helemaal mee eens. Maar mijn taal kennis is niet zo goed dus vandaar dat sommige dingen er 'simpel' staan.
Misschien dat ik een deel van de betere tekst ga gebruiken. Alleen professioneel laat ik nog weg want ik ben pas begonnen.
Foto's bewerk ik liever niet, ik heb het liefste gewoon puur. Misschien dat ik in de toekomst een apart mapje maak waar bewerkte versies staan.
Tweakers en fok heb ik tijdelijk voor ruimte opvulling, ben aan het bedenken wat ik daar neer kan zetten.
RSS van mijn website

by Mid » 13 Sep 2008, 18:39
by Yorick » 13 Sep 2008, 20:53
Je website is engels.
of een ander CMS).
by vandeMeulenhof » 13 Sep 2008, 22:10

by Yorick » 13 Sep 2008, 23:09
vandeMeulenhof wrote:@Mid: Als ik Vrienden en zo ook wit maak als achtergrond kleur dan wordt het te wit. Want ik had eerst dat stuk Vrienden en zo niet. Op één of andere manier oogt het kaal.
@Yorick: Heb het liefste links naar andere NL website's.
of een ander CMS).
by huib » 04 Feb 2009, 19:27
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest