Google Adsense

Stel hier je vragen met betrekking tot PHP, MySQL, HTML, CSS en JavaScript.
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
JaimyNL

Google Adsense

Bericht door JaimyNL » 12 jan 2020, 23:49

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of er in de installatron, ook een app is voor simpel videos op me website te zetten? Die ik dan via daar upload en dat ze dan op me site komen.
Ik heb eigenlijk geen verstand van scripten. Maar wil videos die ik maak graag op me website zetten en daarnaast ook google AdSense eropzetten, om advertenties erop te zetten.

Als iemand enige guides heeft, heb al wat lopen zoeken maar kwam er niet echt uit :( bedankt!

Groetjes jaimy

sanderscheijbeler

Re: Google Adsense

Bericht door sanderscheijbeler » 20 jan 2020, 09:49

Video's zelf hosten zou ik persoonlijk niet doen. Lekker bij Vimeo of Youtube zetten. Maar als je het echt graag zelf wilt kan je deze gewoon uploaden via ftp.

Google adsense installeren is niet moeilijk. Via wordpress zijn er plugins voor (zelfs 1 van google zelf) die veel voor je regelt. En anders staat op de site adsense welke code je waar moet neerzetten. Soms moet je alleen nog even een klein ads.txt bestand neerzetten in je rootfolder en je bent klaar.

Succes!

Plaats reactie