Slideshow

Stel hier je vragen met betrekking tot PHP, MySQL, HTML, CSS en JavaScript.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Roy116678

Slideshow

Bericht door Roy116678 » 22 jun 2018, 16:11

Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar iemand die handig is met het installeren van applicaties op een MyBB forum. Graag zou ik een slideshow* willen als kop instellen maar ik weet me geen raad met programmeurs taal. Men heeft al vaker mij geprobeert instucties bij te brengen maar helaas was dat tevergeefs. Het forum is voor een bijzonder project die zich inzet voor het behoud en herstel van het marine ecosysteem.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen dit voor elkaar te krijgen. Mijn dank is groots..

Groetjes,

Roy

* https://community.mybb.com/thread-203438.html

Roy116678

Re: Slideshow

Bericht door Roy116678 » 23 jun 2018, 12:59

:?: Heb ik dit wel in de juiste subforum gepost want er reageert niemand?

Reno

Re: Slideshow

Bericht door Reno » 25 jun 2018, 17:35

Hee Roy,

Het gehele forum wordt over het algemeen gebruikt voor technische vraagstukken die enigszins te maken hebben met Antagonist. Voor specifieke vragen zoals die van jou, krijg je - zoals je zelf wellicht al merkt - eerder een passend antwoord op het desbetreffende support forum. Antagonist moderators zullen niet jouw probleem oplossen, tenzij je hen ervoor betaald natuurlijk; het is niet aan hen om support te leveren voor iets wat niet van hen is.

Je zult het dus moeten hebben van vrijwillige bijdragen door andere Antagonist gebruikers.

Ik wil je graag helpen met problemen die je hiermee ondervindt, alleen heb ik niet de tijd om het volledig voor je uit te schrijven. Als je kunt aangeven waar het mis gaat probeer ik je daarin tips te geven.

Je moet in dat topic de Nivo_Dev.zip downloaden. In de ZIP-file zit een map genaamd 'uploads', deze moet je uploaden naar de root van je forum. Maak altijd eerst een backup.

Hetgeen je geupload hebt, is een thema. Je zult dus het thema als default moeten instellen in de MyBB Admin Control Panel. Het thema is gebaseerd op het standaard theme van MyBB. Als je dit wilt op een eigen thema, zul je zelf aan de slag moeten met programmeren.

Hopelijk is het een beetje duidelijk. Succes!

Plaats reactie