Blockchain based email

Plaats hier de topics die niet bij het "Ondersteuning"-gedeelte horen.
Plaats reactie
MaryG

Blockchain based email

Bericht door MaryG » 23 jan 2018, 12:30

Vanwege al het gedoe met onveilige email en alle DKIM en DMARC records die je moet aanmaken wil je alles encrypten. Ik googelde er op en idd het kan al bij enkele startups, (oa johnmacafeeswiftmail maar alleen voor windows en android, ga nog verder zoeken) maar ik heb wel heel veel vragen, zoals zou het denkbaar zijn dat een partij als Antagonist die service gaat bieden? En hoe zal dat gaan want email wordt niet meer opgeslagen dus...heeft iemand hier ideeen over? Zou toch fantastisch zijn als dat al snel kon?
Wilde ik even delen,
Groet, Mary

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Blockchain based email

Bericht door Joris de Leeuw » 26 jan 2018, 16:20

Hallo Marry,

Dank voor je bericht! Zeker interessant om te lezen hoe Blockchain mail werkt. Persoonlijk vind ik het nog net iets te complex, maar het zijn zeker mooie ontwikkelingen. :)

Vanuit Antagonist hebben we op dit moment geen concrete plannen hier iets mee te doen. Dit soort nieuwe ontwikkelingen houden wij natuurlijk ook in de gaten om te kijken of deze interessant zijn voor onze platform.

Belangrijkste eisen daarbij zijn of iets betrouwbaar, veilig en begrijpbaar kan werken op onze platform en aansluit bij onze dienstverlening en wensen van onze klanten. Je wilt namelijk niet iets toevoegen terwijl het alleen maar voor problemen of complexiteit zorgt. Om deze reden hebben wij ook gratis SSL op basis van Let's Encrypt op andere wijzen geïmplementeerd dan andere webhosters. Vandaar dat het zo eenvoudig bij ons werkt.

Mocht er meer concreet zijn over uitbreidingen aan mailfunctionaliteiten op ons platform zullen we dat zeker delen.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie