Maak unieke combinaties met .SHOP, .BLOG of .CLUB om jouw verhaal perfect vertellen. Nu met 30% korting →

Wat worden de vernieuwingen in de reseller pakketten?

Hier kunt u vragen stellen voordat u over gaat op aanschaf van een webhosting pakket. Indien u zich niet wilt registreren kunt u ook naar sales@antagonist.nl mailen.

Berichtdoor ASS-Ware » 01 aug 2017, 17:59

All,

Dit jaar zou toch aangekondigd worden wat er aan de reseller pakketten wordt gewijzigd?
Kan er al een tipje van de sluier worden opgelicht?
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?
ASS-Ware

Re: Wat worden de vernieuwingen in de reseller pakketten?

Berichtdoor Joris de Leeuw » 02 aug 2017, 10:40

Hallo Arjan,

Op dit moment heb ik nog geen concrete informatie te delen wat er aan het resellerpakket gaat veranderen. Zodra er meer informatie is zal ik het zeker delen.

Natuurlijk heeft het resellerpakket de afgelopen tijd niet stil gestaan. Zo hebben we dit jaar ook in het resellerpakket kosteloos http2 en gratis SSL toegevoegd.

Daarnaast zijn alle resellers rond 2016 kosteloos overgezet naar ons huidige platform. Hierdoor heeft elke gebruiker van het resellerpakket zijn eigen afgeschermde container met één snelle Intel Xeon CPU core aan rekenkracht. Hierdoor merken gebruikers niets van elkaar en heb je geen last van je vertragende buurman.

Tevens bieden we speciaal voor de techneuten sinds februari 2016 gratis SSH toegang. Dit kan kosteloos worden geactiveerd voor resellers. Hiervoor kan je een e-mail sturen naar support@antagonist.nl.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff
Joris de Leeuw
Antagonist staff

Berichtdoor ASS-Ware » 02 aug 2017, 10:52

Thanks.
Bye,
Arjan.

ASS-Ware

Berichtdoor jarno51 » 07 aug 2017, 22:31

ASS-Ware schreef:Dit jaar zou toch aangekondigd worden wat er aan de reseller pakketten wordt gewijzigd?

Joris de Leeuw schreef:Hallo Arjan,

Op dit moment heb ik nog geen concrete informatie te delen wat er aan het resellerpakket gaat veranderen. Zodra er meer informatie is zal ik het zeker delen.

Hey Joris,

Enig idee wanneer het reseller pakket zal worden gewijzigd?
Ook al is de inhoud nog niet concreet...
Want op dit moment zit er een heel groot verschil tussen reseller en gewone pakketten. Vooral naar dataopslag (5GB te verdelen over 5 sites = 1Gb per site VS 100Gb voor 1 site) 1Gb voor een site met mailbox is tegenwoordig niet voor iedereen haalbaar (vooral zij die veel mails willen/moeten bewaren op de server)
Ik krijg namelijk ook de vraag van (mijn) klanten of hun domein niet kan worden overgezet van mijn reseller account naar bvb een "slim account". Uiteraard is dit voor mij financieel minder interessant...
Kan men uberhaupt overgezet worden?
jarno51

Berichtdoor ASS-Ware » 07 aug 2017, 22:35

Je kan mail altijd overzetten op Outlook.Com of Gmail, ook daarmee kun je mailen met je eigen domeinnaam en de storage is daar veel hoger.
Bye,
Arjan.

ASS-Ware

Berichtdoor jarno51 » 07 aug 2017, 22:46

ASS-Ware schreef:Je kan mail altijd overzetten op Outlook.Com of Gmail, ook daarmee kun je mailen met je eigen domeinnaam en de storage is daar veel hoger.

Thanks voor de tip Arjan.
Maar ik zal nog eens moeten uitdokteren hoe ik dit op een eenvoudige manier aan mijn klanten zal gaan uitleggen.

ik: "Ja je hebt onbeperkt aantal emailadressen en mailboxen, alleen moet je die via Gmail maken..."
Klant:" uhm? Ik dacht dat ik bij u onbeperkt mailboxen had?"
Ik:" Klopt, maar de schijfruimte is beperkt tot 1Gb min de data die de site verbruikt. Om meer emailruimte te hebben moet je een gmail aanmaken, daarna wat instellingen veranderen zodat deze toch met uw domeinnaam worden verstuurd, en klaar is kees..."
Klant:"ok...."

(klant is heel stil geworden en gelooft niks meer van het verdere verhaal :( :mrgreen: )
jarno51

Berichtdoor ASS-Ware » 07 aug 2017, 23:31

Ja, die reactie begrijp ik ook wel.
Maar laten we wel zijn ... voor ongeveer 50 euro heb je een pakket voor 5 users, daar komt dan 5 x 9 euro bij voor domeinnamen, dus per pakket betaal je 19 euro ex btw per jaar.

Het slim pakket is 6,24 per maand, dus 74.88 ex btw per jaar.

Die 2 kun je niet echt vergelijken he.

Ik heb een klant die meer dan 1GB verbruikt, die neemt bij mij 2 pakketten af en ik heb ze gecombineerd.
Bye,
Arjan.

ASS-Ware

Berichtdoor jarno51 » 08 aug 2017, 07:00

Uiteraard,
Over de prijs valt niets te zeggen. (Tip @ antagonist voor de vernieuwingen : de prijs mag ongewijzigd blijven :D )

Dat maak ik ook zo duidelijk aan de klant, meer dan 1Gb = extra pakket aanschaffen.
Uiteraard betaald mijn klant toch wat meer dan 19€ ex btw / jaar :)
Een mens moet ook leven. (zoals je onderschrift aangeeft :mrgreen: )
jarno51

Berichtdoor knireis » 15 aug 2017, 14:55

Misschien kan in afwachting van een definitief besluit al wel vast op korte termijn de opslagruimte worden vergroot? Bv naar 25GB ipv 5?
Is nog steeds veel minder dan de 100GB bij een Slim pakket, maar in ieder geval een flinke stap in de goede richting.
knireis

Berichtdoor ASS-Ware » 15 aug 2017, 15:02

knireis schreef:Misschien kan in afwachting van een definitief besluit al wel vast op korte termijn de opslagruimte worden vergroot? Bv naar 25GB ipv 5?
Is nog steeds veel minder dan de 100GB bij een Slim pakket, maar in ieder geval een flinke stap in de goede richting.

Dan gaan vast de prijzen omhoog en die moet je doorberekenen aan je klanten die daar niet op zitten te wachten.
Bye,
Arjan.

ASS-Ware

Berichtdoor knireis » 15 aug 2017, 15:11

De meeste van mijn klanten vinden het niet erg om iets meer te moeten betalen voor meer opslagruimte. Het is nu vreselijk schipperen met 1GB als je IMAP voor je mail gebruikt.

Daarnaast denk ik dat de tarieven echt niet veel omhoog hoeven voor een beetje extra opslag.
knireis

Keer terug naar Vragen voor de aanschaf