Aanschaf domeinnaam voor mail

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
bazzie

Aanschaf domeinnaam voor mail

Bericht door bazzie » 13 aug 2017, 17:57

Voor mijn zoon wil ik een domeinnaam aanschaffen. Deze domeinnaam ga ik in eerste instantie alleen gebruiken voor email. Er hoeft dus nog geen webhostingpakket bij.

Welk pakket moet ik aanschaffen voor een domeinnaam waarbij ik gebruik kan maken van mail?

Alvast bedankt voor de hulp!

Bazzie

DennisScholing
Antagonist staff

Re: Aanschaf domeinnaam voor mail

Bericht door DennisScholing » 14 aug 2017, 07:22

Beste Bazzie,

Helaas hebben wij geen pakketten voor alleen e-mail. Als je een eigen inbox wil met je domeinnaam dan dien je een hostingpakket bij ons aan te schaffen. De goedkoopste optie is dan het Slim-pakket, hierbij krijg je dan ook één gratis domeinnaam.

Meer informatie over onze Slim-pakket kun je vinden op onze webhosting pagina: https://www.antagonist.nl/webhosting/.

Als er geen inbox nodig is, maar een forward naar bijvoorbeeld een bestaand @hotmail- of @gmail-adres al voldoende is, dan kun je ook gaan voor alleen een domeinnaam. Je kan dan binnen Mijn Antagonist een @domeinnaam.nl e-mailadres laten doorsturen naar een bestaand ander e-mailadres. Meer informatie daarover kun je hier vinden: https://www.antagonist.nl/help/nl/admin ... ailforward
Met vriendelijke groet,

Dennis Scholing
Antagonist staff

ASS-Ware
Contacteer:

Bericht door ASS-Ware » 19 aug 2017, 14:26

Wil je het klein houden?
Je kan ook een pakket nemen bij een Antagonist reseller, dan heb je alles betaalbaar onder 1 dak en krijg je 1GB storage.
Lijkt me in het begin meer dan genoeg.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

bazzie

Bericht door bazzie » 23 aug 2017, 18:31

Duidelijk... bedankt voor jullie reactie. Hier kan ik mee verder!

Plaats reactie