Verhuizen binnen Antagonist

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
ToineE
Contacteer:

Verhuizen binnen Antagonist

Bericht door ToineE » 12 mar 2018, 09:59

Mijn vrouw heeft een domeinnaam met pakket bij Antagonist dat binnenkort vervalt
Ikzelf heb een plus pakket met enkele domeinnamen.
Nu willen we de domeinnaam van mijn vrouw overzetten naar mijn plus pakket. (En haar pakket beeindigen)

Is dit een 'reguliere' verhuizing die op de gebruikelijke manier kan worden afgehandeld? Of kan/gaat dit anders omdat alles binnen Antagonist blijft?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Verhuizen binnen Antagonist

Bericht door Joris de Leeuw » 14 mar 2018, 14:43

Hallo ToineE,

Dit betreft geen reguliere verhuizing gezien alles al bij Antagonist staat. Er zijn dus ook geen verdere kosten.

Om een website te verplaatsen naar een andere pakket dien je rekening te houden met twee punten. Namelijk het technische en het administratieve verhaal.

Betreffende het technische verhaal zul je de website dienen verplaatsen naar je Plus-pakket. Dit gaat namelijk niet automatisch. Hoe je een website en alle bijbehorende data zonder grotere merkbare onderbreking kan overzetten hebben we toegelicht op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/webho ... d/movesite

Administratief hoef je daarna enkel nog de domeinnaam te verlengen. Het oude hostingpakket kan je dus laten verlopen als de website correct in het Plus-pakket draait.
Mocht het daarbij nog nodig zijn dat de domeinnaam onder een andere klantaccount komt in Mijn Antagonist dan kan je hiervoor contact opnemen met de support.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie