Vragen voordat ik overstap

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Sinus

Vragen voordat ik overstap

Bericht door Sinus » 24 apr 2018, 16:46

Een aantal vragen voordat ik besluit over te stappen:
1 - Hoeveel FTP verbindingen (overdrachtinstellingen FileZilla) staan jullie maximaal toe per sessie?
2 - is FTP via TLS mogelijk?
- is FTP via SFTP Mogelijk?
3 - hoeveel e-mails kan ik Max. per dag versturen en is dit aantal aanpasbaar?
4 - kan ik e-mails verzenden via SMTP vanuit een Joomla nieuwsbrieven module?
- hoeveel e-mails kunnen er per batch worden verzonden?
5 - zit er een maximum op het aantal Inodes in het Pluspakket?
6 - is mod_rewrite ingeschakeld?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Vragen voordat ik overstap

Bericht door Joris de Leeuw » 30 apr 2018, 10:59

Beste Sinus,

Dank voor je bericht! Graag beantwoord ik je vragen over onze hosting.
1 - Hoeveel FTP verbindingen (overdrachtinstellingen FileZilla) staan jullie maximaal toe per sessie?
Met FileZilla kan je met maximaal 10 verbindingen tegelijk uploaden. Dit is ook toegestaan binnen ons platform. Het is echter aanbevolen Filezilla rond de 2 a 3 gelijktijdige verbindingen te laten staan. Gezien een hoger aantal niet sneller werkt.
2 - is FTP via TLS mogelijk?
- is FTP via SFTP Mogelijk?
Ja, beide zijn mogelijk voor een beveiligde overdracht. Zowel FTPES (FTP met TLS) als SFTP (SSH File Transfer Protocol) wordt door ons platform ondersteund.
3 - hoeveel e-mails kan ik Max. per dag versturen en is dit aantal aanpasbaar?
Bij Antagonist mag je standaard 500 e-mailberichten per dag versturen. Zie ook: https://www.antagonist.nl/help/nl/email ... ing/limits
4 - kan ik e-mails verzenden via SMTP vanuit een Joomla nieuwsbrieven module?
- hoeveel e-mails kunnen er per batch worden verzonden?
Ja, je kan via Joomla zowel via SMTP als via de mail() functie van PHP mail versturen.

We hanteren een limiet op maximaal 100 e-mailadressen waar één e-mail naar mag worden verzonden. Dit omdat ontvangende partijen zoals Google en Hotmail ook een limiet hebben op maximaal 100 ontvangers per e-mail.

Deze limiet kan je omzeilen zodat je toch meer e-mails aan ontvangers kunt verzenden. Dit kan je bijvoorbeeld doen door de e-mails (automatisch) één voor één of in batches te versturen. In veel gevallen zal een mail plugin voor Joomla dit ook doen.
5 - zit er een maximum op het aantal Inodes in het Pluspakket?
Bij Antagonist hanteren we geen limiet op het aantal bestanden en inodes. Wat we daarbij met onbeperkt bedoelen is, dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken over limieten binnen ons platform. We bieden hierdoor onbeperkte opslagruimte, zodat jij ongestoord je website kunt uitbreiden.

Wat wij met onbeperkt bedoelen is tevens toegelicht op:
- https://www.antagonist.nl/uitleg-onbeperkt/
6 - is mod_rewrite ingeschakeld?
Ja, je kan mod_rewrite gebruiken voor bijvoorbeeld het herschrijven van adressen via het .htaccess-bestand.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie