Overstappen van Pakket

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
geertjevdsv

Overstappen van Pakket

Bericht door geertjevdsv » 15 dec 2015, 21:16

Stel ik wil een upgrade, overstappen naar het plus pakket.

Dan is het niet de bedoeling dat de website / email offline gaat, kan dit zo ivm het aanpassen van dit pakket?
En hoe zit het met de korting voor het eerste jaar, dit willen we wel heel graag hebben, ondanks dat we een bestaande klant zijn.

Ik hoor graag wat en hoe!

Bart Mekkes
Antagonist staff

Re: Overstappen van Pakket

Bericht door Bart Mekkes » 17 dec 2015, 15:54

Beste Geertje,

Bij het upgraden naar een groter pakket verandert er niets aan de werking of data van de website. Deze blijft gewoon draaien zoals vanouds; enkel de limieten en mogelijkheden van het pakket waar deze op staat worden uitgebreid.

Daarnaast zit de upgradekorting ingebouwd wanneer je een hostingpakket via Mijn Antagonist upgrade. Je maakt dus bij een upgrade ook gebruik van deze korting.

Heb je verder nog vragen, dan horen we die graag!
Met vriendelijke groet,

Bart Mekkes
Antagonist staff

Wim Beltman

Bericht door Wim Beltman » 22 jun 2016, 08:28

Hoe kan je de upgraden uitvoeren?
Kan dat in directadmin?

Hoor graag even

Bart Mekkes
Antagonist staff

Bericht door Bart Mekkes » 22 jun 2016, 13:23

Hallo Wim,

Je kan een pakket upgraden via Mijn Antagonist (https://mijn.antagonist.nl) door in te loggen met jouw klantnummer of e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Vervolgens kies je in het productoverzicht het webhostingpakket dat je zou willen upgraden, en vervolgens ga je naar 'Pakket aanpassen'. Hier kan je een upgrade voor het pakket bestellen.

Zie ook deze handleiding:
https://www.antagonist.nl/help/nl/admin ... adehosting
Met vriendelijke groet,

Bart Mekkes
Antagonist staff

HelenW

Bericht door HelenW » 25 nov 2016, 15:07

Maar als je al 2 websites met een SLIM-pakket hebt en ik schaf een derde aan met een Plus-pakket, gaan die eerste twee dan automatisch mee in het plus-pakket?
Helen

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 26 nov 2016, 10:04

Beste Helen,

Dank voor je bericht en leuk om te lezen dat je het Plus-pakket overweegt om daarin je websites onder te brengen. Graag beantwoord ik daarover je vraag.

Wanneer je meerdere websites wilt maken en makkelijk wilt onderhouden op hetzelfde hostingpakket, dan kan je inderdaad het beste kiezen voor ons Plus-pakket. Dit pakket biedt ruime resources, onbeperkt dataverkeer en schijfruimte, en de mogelijkheid om meerdere websites te hosten.

Betreffende het samenvoegen van meerdere pakketten is dit technisch niet mogelijk. Wel kun je websites uit bestaande pakketten overzetten naar een ander pakket. Het voordeligst daarbij is je langst lopende Basic-pakket te upgraden naar een Plus-pakket en hierin ook je andere websites te plaatsen. Het Basic-pakket welke je dan niet meer gebruikt kan je laten verlopen.

Mocht je hierover vragen hebben of nadere toelichting wensen hoe je het beste de websites kunt samenvoegen in één Plus-pakket, neem dan gerust contact op met support@antagonist.nl. We helpen je graag!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

HelenW

Bericht door HelenW » 04 jan 2017, 23:23

Het was een gedoetje, maar met de duidelijke uitleg van Antagonist is het gelukt.
Bedankt!

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 08 jan 2017, 17:59

Hallo Helen,

Goed om te horen dat het is gelukt! :D
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie