Ik wil dit... kan dat?

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Cronester

Ik wil dit... kan dat?

Bericht door Cronester » 23 nov 2016, 19:42

Hallo,

Voordat ik een pakketje kies, wil ik graag weten of ik dit kan :D

Met behulp van WIX heb ik http://cronester.wixsite.com/thefamilia gemaakt. Ik wil dat onderbrengen onder een "normaal" domein. WIX is dan opeens erg uhm... star.

Helaas kan ik de website niet exporteren. Kan ik de website namaken op een "betrekkelijk" makkelijke manier en zo ja, hoe of met behulp van welke software?

Groet,
Cronester

*sorry gamers website, gamers naam

ASS-Ware
Contacteer:

Re: Ik wil dit... kan dat?

Bericht door ASS-Ware » 24 nov 2016, 11:55

Volgens mij is dat makkelijk te maken in Wordpress.
Ik ben reseller bij Antagonist, mocht je e.e.a. willen proberen, dan wil ik best even een account voor je aanmaken in mijn resellerpakket.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Cronester

Bericht door Cronester » 24 nov 2016, 13:45

In het verleden heb ik Wordpress gebruikt en voor mijn gevoel was het redelijk star. Heb je WIX weleens geprobeerd? Makkelijker dan dat wordt het niet, denk ik. Helaas is WIX zelf erg star :D

Ik ga Wordpress proberen in de hoop dat er veel is veranderd de afgelopen jaren :)

ASS-Ware
Contacteer:

Bericht door ASS-Ware » 24 nov 2016, 13:49

Als je het bij Wix wilt houden en het niet erg vindt dat dat Wix logo in het beeld staat, dan kun je natuurlijk ook de Wix website afbeelden in een frame op eigen domein bij Antagonist.
Mijn aanbod geldt nog steeds hoor :-)
Bye,
Arjan.

Cronester

Bericht door Cronester » 24 nov 2016, 15:43

Dank je wel!

Nee, eigenlijk wil ik van WIX af.

Ik heb de online versie van wordpress geprobeerd. Er is veel veranderd en het ziet er een stuk makkelijker uit. Het is nog altijd geen drag & drop en er lijken beperkingen te zijn in keuzes. Ik zal een voorbeeld geven.

Op de WIX versie van mijn site staat op de eerste pagina een plaatje dat door middel van 3 andere afbeeldingen (vertivale lijnen) is gesplitst in 4 delen door de lijnen over het eerste plaatje te slepen. Op elk van de 4 delen staat een knop met een link. Ik kan elk van de afbeeldingen slepen naar een nieuwe willekeurige locatie en ik kan de plaatjes naar achteren en naar voren verplaatsen. Ik zie hulplijnen om de plaatjes, tekstvakken en andere items recht onder elkaar te plaatsen. Het is net een eenvoudig teken-programma.

Als ik dat probeer met de online versie van Wordpress dan kan ik een plaatje niet eens fatsoenlijk centreren. 2 afbeeldingen over elkaar heen plaatsen lijkt niet te kunnen en het WYSIWYG principe werkt niet.

Is de versie die installatron installeert wat dat betreft anders?

ASS-Ware
Contacteer:

Bericht door ASS-Ware » 24 nov 2016, 20:22

Geen idee, dat zou je moeten proberen.
Bye,
Arjan.

Plaats reactie