Vragen voor de aanschaf

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Dink

Vragen voor de aanschaf

Bericht door Dink » 02 mar 2017, 12:27

Ik wil eventueel een domein overzetten naar Antagonist.
Daar heb ik wat vragen over:

1 Registratie van onze domeinen doe ik via realtimeregister.com.
Kan dat zo blijven en zo ja, kan dat problemen opleveren in de praktijk?

2 AW stats
Kan ik AW stats draaien en zo ja, kan ik de geschiedenis (oude logs) overzetten?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Vragen voor de aanschaf

Bericht door Joris de Leeuw » 02 mar 2017, 12:58

Hallo Dink,

Dank voor je interesse in de webhosting van Antagonist. Graag beantwoord ik je vragen over onze hosting.
1 Registratie van onze domeinen doe ik via realtimeregister.com.
Kan dat zo blijven en zo ja, kan dat problemen opleveren in de praktijk?
Bij Antagonist zit het eerste domeinnaam kosteloos inbegrepen bij een hostingpakket. Extra domeinnamen kan je via Antagonist registreren of vanaf een derden partij naar ons verwijzen.

Je kan dit doen door de nameservers van de domeinnaam naar ons platform te verwijzen.
Het voordeel van als je een domeinnaam via Antagonist registreert is dat alles automatisch goed staat en je geen verdere technische aanpassingen bij een derden partij dient te doen.
2 AW stats
Kan ik AW stats draaien en zo ja, kan ik de geschiedenis (oude logs) overzetten?
Bij Antagonist bieden wij voor statistieken specifiek Webalizer. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om Piwik te installeren in je hostingpakket.

Het voordeel van Piwik is dat dit statistiekenprogramma zeer uitgebreid is en dat je hierbij geen bezoekersdata dient op te slaan bij derden buitenlandse partijen.

Mocht je nog specifieke vragen hebben over onze hosting stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. We helpen en informeren je graag!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Dink

Bericht door Dink » 02 mar 2017, 13:26

Ik heb al een mail gestuurd naar support@antagonist.nl, meer dan een uur geleden en nog geen antwoord gekregen. Dat vind ik toch wel de grootste frustratie bij Antagonist tot nu toe: direct contact is onmogelijk en nadat je je (eenvoudige) vraag hebt neergelegd kun je gaan zitten wachten op antwoord.

Over de stats... ik wil weten of AW stats gebruikt kan worden. Daar hebben we logs van meer dan 10 jaar van en die willen we graag blijven gebruiken (en als het niet standaard kan.. kan het dan geïnstalleerd worden)?

Zo nee... zijn bezoeklogs te gebruiken om in piwik te laden en zo daar de geschiedenis op te bouwen?

Dink

Bericht door Dink » 02 mar 2017, 15:01

laat maar... Antagonist valt af door slechte bereikbaarheid...

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 02 mar 2017, 15:50

Hallo Dink,

Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze bereikbaarheid.

Wij doen ons uiterste best om tijdens kantooruren binnen vier uur antwoord te geven op de meeste vragen en binnen een uur op spoedvragen. Ik zie dat mijn collega je om 15:35 een reactie heeft voorzien op ticket AFQ-378-14709 en daarbij heeft toegelicht wat wij voor je kunnen betekenen en wat je van onze support kunt verwachten.

Hierbij zijn zowel 'eenvoudige' als zeer technische vragen welkom. Technische vragen komen daarbij terecht bij een van onze experts waarbij wij je zullen helpen het probleem op te lossen of je in een goede richting te wijzen. Zelfs als het probleem wordt veroorzaakt door iets wat buiten Antagonist om gaat. Dit vereist echter analyse en tijd, waardoor het soms iets langer kan duren tot je een gepaste antwoord met daarin de oplossing ontvangt.

Betreffende het werken van Aw Stats wordt dit binnen ons platform niet ondersteund. Bij Antagonist bieden we specifiek Webalizer en ook de optie om systemen als Piwik te installeren.

Het is daarbij mogelijk om logs te importeren in Piwik, al is dit om eerlijk te zijn wel relatief technisch. Hoe je logs kunt importeren in Piwik hebben de makers van Piwik toegelicht op:
- https://piwik.org/faq/log-analytics-tool/

Mocht je nog aanvullende vragen hebben over onze ondersteuning en de mogelijkheid om bezoekersstatistieken bij te houden dan horen we dat natuurlijk graag. Voor hele technische vragen kan je altijd mailen naar support@antagonist.nl. Dan zul je binnen vier uur (meestal sneller) een antwoord terug krijgen van onze experts.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Wesley
Contacteer:

Bericht door Wesley » 02 mar 2017, 17:38

Je hebt onrealistische verwachtingen en dan heb je dit figuur... :lol:
Met vriendelijke groet,
Wesley

Web developer | www.wesleyvestjens.nl | info [at] wesleyvestjens.nl

ASS-Ware
Contacteer:

Bericht door ASS-Ware » 04 mar 2017, 16:24

Om 02 Mar 2017 13:58 krijgt hij een reactie op het forum en om 02 Mar 2017 14:26 klaagt hij dat hij geen reactie heeft gekregen.
Op zijn minst opmerkelijk :(
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Plaats reactie