Pakket verschillen en upgraden

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Jawa

Pakket verschillen en upgraden

Bericht door Jawa » 17 mei 2017, 20:50

Beste team,

wij starten ons eigen bedrijf (Escaperoom) en willen een pakket bij jullie afnemen. Nou vraag ik me af welk pakket het best bij ons past.

Situatie
Meerdere domeinnamen naar 1 website, wordpress reserveringen functionaliteit, blog en zal niet meer dan 10.000 bezoekers per maand trekken. In de aankomende 6 maanden wil ik voornamelijk de domein naam vast leggen en een blog bijhouden. Hierna zal pas het bedrijf live zijn.

Vragen:
1) Past het slim pakket voor nu het best bij mij? of zijn er nog andere verschillen die niet vermeldt zijn om voor de Pro te gaan?

2) Begrijp ik goed dat het upgraden gratis is maar het eventueel laten verhuizen 60 Euro kost.

Alvast bedankt.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Pakket verschillen en upgraden

Bericht door Joris de Leeuw » 18 mei 2017, 12:24

Beste Jawa,

Dank voor je interesse in de webhosting van Antagonist! Graag beantwoord ik je vragen.
1) Past het slim pakket voor nu het best bij mij? of zijn er nog andere verschillen die niet vermeldt zijn om voor de Pro te gaan?
Je kan gerust beginnen met het Slim-pakket. Bij Antagonist is het altijd mogelijk te upgraden naar een groter pakket mocht je website meer rekenkracht of werkgeheugen vereisen. Dit upgraden gaat zonder verdere onderbreking of aanpassing aan je website. Onze pakketten kunnen hierdoor meegroeien met het succes van je website.

Ons Pro-pakket is daarbij specifiek bedoelt voor de meest druk bezochte websites of websites die zeer zwaar in elkaar zitten zoals een webwinkelsysteem welke werkt met Magento of Woocommerce. Voor een 'simpele' website met een klein aantal bezoekers is het Slim-pakket dus meestal afdoende.
2) Begrijp ik goed dat het upgraden gratis is maar het eventueel laten verhuizen 60 Euro kost.
Mocht je upgraden naar een groter pakket betaal je het verschil in kosten tussen de pakketten en betaal je bij verlengen het nieuwe bedrag. Het is daarbij verder niet nodig je website te verhuizen. Je kan dus altijd je pakket opschalen van bijvoorbeeld Slim naar Plus of Plus naar Pro zonder dat een bezoeker hier iets van merkt.

Onze verhuisservice is specifiek bedoelt als een klant een website wilt verhuizen tussen bestaande pakketten. Dit bijvoorbeeld als Henk zijn website in een reeds bestaande pakket van Piet wil hebben. Hierbij kan je onze verhuiservice in te schakelen zodat je zelf niets hoeft te doen.

Je hebt dus geen verhuisservice nodig indien je een pakket upgrade.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Jawa

Bericht door Jawa » 18 mei 2017, 20:30

Dank jewel Joris. Inmiddels heb ik het slim pakket aangeschaft

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 19 mei 2017, 09:46

Geen dank!

Mochten er nog algemene vragen zijn ben je altijd welkom deze te stellen op ons forum. Daarnaast kan je specifieke vragen sturen naar support@antagonist.nl.

Alvast een fijn en hopelijk zonnig weekend toegewenst!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie