Eenvoudige 1-klik WordPress-installatie

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Suwarrow

Eenvoudige 1-klik WordPress-installatie

Bericht door Suwarrow » 27 apr 2019, 19:59

Als digibeet maak ik me toch wat zorgen over de installatie van Wordpress. Op de website van Antagonist https://www.antagonist.nl/wordpress/ staat:
  • Eenvoudige 1-klik WordPress-installatie
  • In 5 minuten je website online
Als ik naar de pagina Wordpress installeren ga https://www.antagonist.nl/wordpress/wor ... nstalleren, staat er ellenlang beschreven hoe je Wordpress moet installeren. Dat is, mijn inziens geen 'Eenvoudige 1-klik WordPress-installatie'.

Het kan zijn dat ik er volledig naast zit maar wil het toch vragen voordat ik een hostingpakket aanschaf.

Bij voorbaat dank!

Reno

Re: Eenvoudige 1-klik WordPress-installatie

Bericht door Reno » 27 apr 2019, 21:38

Installeren is binnen 5 minuten gedaan ja, configureren daarentegen is inderdaad wat meer werk. Echter zal bij elke hosting zo zijn. Antagonist biedt een versimpeling van de installatie aan.

Suwarrow

Bericht door Suwarrow » 28 apr 2019, 08:04

Reno schreef:
27 apr 2019, 21:38
Installeren is binnen 5 minuten gedaan ja, configureren daarentegen is inderdaad wat meer werk. Echter zal bij elke hosting zo zijn. Antagonist biedt een versimpeling van de installatie aan.
Dank voor je uitleg Reno! Ik ga gewoon vandaag of morgen het hostingpakket aanschaffen en zie wel waar het schip strand. Heb inmiddels ook wat YT filmpjes gekeken en mij er verder in verdiept. Moet lukken.

Reno

Bericht door Reno » 28 apr 2019, 09:47

Succes! Het is prima te doen hoor, het kost enkel wat tijd als je het goed wilt doen :-)

Plaats reactie