Onbeperkt websites

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
RodeBaert

Onbeperkt websites

Bericht door RodeBaert » 28 okt 2019, 09:45

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over Onbeperkt websites.
Is dit hetzelfde als Onbeperkt Domains?

Ik begrijp dat bij het sluiten van bijv. een plus account er een domein inbegrepen is.
Kan ik dan de andere domeinen in Direct Admin toewijzen en dan bij mijn registrar Idotz laten doorverwijzen naar de name servers?

Of moeten al mijn domeinen in beheer zijn van Antagonist?

Ik hoor graag!

Fred

emiel
Contacteer:

Re: Onbeperkt websites

Bericht door emiel » 28 okt 2019, 12:23

Hi Fred. Je kunt domeinen welke niet bij Antagonist geregistreerd staan inderdaad gewoon via DirectAdmin toevoegen aan je pakket. Zodra je de nameservers bij de andere partij hebt aangepast werkt dit gewoon.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 28 okt 2019, 16:10

Hallo RodeBaert,

Wat Emiel aangeeft klopt inderdaad. Binnen het Plus-pakket kan je naar eigen inzicht domeinnamen en websites toevoegen.

Wel je wel mee rekening dient te houden is het stukje 'computerkracht' van je pakket.

Bij Antagonist hebben al onze pakketten namelijk gegarandeerde resources. Bij het Plus-pakket heb je bijvoorbeeld een eigen snelle Intel Xeon CPU core aan rekenkracht en 1024 MB aan werkgeheugen beschikbaar. Hierdoor heb je jouw 'eigen stukje computer' voor jouw website, waardoor je geen last hebt van andere gebruikers binnen ons platform.

Wij zorgen er dus voor dat binnen dat stukje computerkracht je websites enorm snel kunnen werken. Mocht je echter te veel (zware) websites plaatsen kan je zien dat deze de computerkracht van je pakket in beslag nemen en je websites trager gaan werken.

Het is daarom niet aanbevolen te veel websites in een pakket te plaatsen. Natuurlijk kan je dan overwegen te upgraden naar een krachtiger pakket of netter nog je websites van elkaar scheiden in losse pakketten.

Wij bieden namelijk de optie meer resources af te nemen mocht dat nodig zijn. Dat maakt onze platform mede relatief uniek dat je altijd per pakket je eigen snelle resources hebt.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

RodeBaert

Bericht door RodeBaert » 30 okt 2019, 08:29

Beste Joris en Emiel,

Dank voor jullie reacties.
Het is niet zo dat ik tientallen domains ga hosten. Het zijn er hoogstens 10 en dit zijn zeker geen domeinen die veel bezocht gaan worden. Maar 1 ervan zal redelijk veel foto's bevatten.

Ik heb inmiddels een account geopend en ga deze langzaam aan in gebruik nemen.

Groet,
Fred

Plaats reactie