Pakket Slim vs kleine webshop

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
iljas

Pakket Slim vs kleine webshop

Bericht door iljas » 07 nov 2019, 16:31

Hallo,

Ik ben van plan een kleine webshop te openen, gebruikmakend van waarschijnlijk Woocommerce. Na vergelijken kwam ik bij jullie uit, echter liep ik nog tegen twee vragen aan.
- Ik zou graag weten of een dergelijke webshop voldoende heeft aan het Slim-pakket (het lijkt hier en daar op jullie website alsof je het Pro-pakket nodig hebt voor webshops).
- Ik wil beginnen met domeinnaamregistratie en de hosting later starten: is 1 domeinnaam dan evengoed nog inbegrepen bij het pakket?

Alvast bedankt voor de reactie,
Ilja

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Pakket Slim vs kleine webshop

Bericht door Joris de Leeuw » 08 nov 2019, 11:32

Hallo Ilja,

Graag ga ik hier op het forum in punt voor punt op je vragen.

> - Ik zou graag weten of een dergelijke webshop voldoende heeft aan het Slim-pakket (het lijkt hier en daar op jullie website alsof je het Pro-pakket nodig hebt voor webshops).

Indien je webshop slechts een paar producten verkoopt en een klein aantal bezoekers heeft kan dit met een Slim-pakket.

Mocht je echter een hondertal of meer producten verkopen en snelheid zeer belangrijk zijn bevelen wij het Pro-pakket aan.
Hierdoor heb je voldoende rekenkracht om je website snel te laten werken en kan je ook Redis cache inzetten voor het zo snel mogelijk houden van je webshop.

Overigens is het daarbij altijd nog mogelijk om op te schalen naar een krachtiger pakket. Bij ons is het dus mogelijk om klein te beginnen en je hostingpakket mee te laten groeien met het succes van je webshop.

> - Ik wil beginnen met domeinnaamregistratie en de hosting later starten: is 1 domeinnaam dan evengoed nog inbegrepen bij het pakket?

Dit is mogelijk. Je kan nu alvast je domeinnaam vastleggen en achteraf alsnog een hostingpakket bestellen.
De domeinnaam wordt daarna het inbegrepen domeinnaam van je pakket.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie