Hi CaptainHook, gouwepeer,
Het betreft een overname. Deze hebben wij geïnitieerd. Ik licht je graag toe, waarom...
Sinds de oprichting in 2004 is Antagonist flink gegroeid. Dat is altijd gepaard gegaan met veel plezier, omdat we een flinke stempel op de markt konden drukken, dankzij de impact die we konden maken.
Het internet groeit, meer mensen komen online en de technieken worden complexer. Ik denk dat wij in die jaren hebben (geprobeerd te) laten zien dat we een passie hebben voor technologie zijn, inzetten op innovatie, en klantgedreven en -vriendelijkheid zijn.
Om het momentum te houden, vonden we het zodoende belangrijk om, ongeacht de uitkomst, een samenwerkingspartner te onderzoeken. Na een zorgvuldige, uitgebreide zoektocht hebben we die gevonden: group.ONE. Met hen gaan we onze positie verder versterken.
Door de krachten te bundelen, helpen en ondersteunen we elkaar. Zo kunnen wij blijven doen waar we goed in zijn: onze hersens aan het werk zetten om complexe (internet)technologieën gemakkelijk te maken voor onze klanten
Het klopt inderdaad dat Hostnet ook sinds maart 2020 deel uitmaakt van group.ONE en dat daar inderdaad geen grote aanpassingen zijn geweest. Zoals in ons blog beschreven, staan er bij ons dus ook geen wijzigingen voor klanten en leveranciers op de planning.
@gouwepeer, >>
"mijn pakket is tot januari 2023 betaald", dat is goed om te horen

, dat staat dan mooi vast!
We kijken ernaar uit om jullie de komende jaren gewoon blijvend goed (en hopelijk nog beter) van dienst te zijn!