Antagonist overgenomen!

Hier kun je al het nieuws omtrent Antagonist vinden.
Plaats reactie
CaptainHook
Contacteer:

Antagonist overgenomen!

Bericht door CaptainHook » 26 mar 2021, 22:32

https://group.one/group-one-acquires-antagonist/

Alleen op Antagonist zelf, lees ik niks hierover???
Jammer hoor, na de recente overname golf door TWS is er nu vrijwel geen enkele onafhankelijke webhoster meer over. Allemaal gezwicht voor het grote geld?

En wat gaat er veranderen voor jullie klanten?
Zeg nou niet niks, want dat blijkt bijna nooit daadwerkelijk het geval te zijn... :?

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Re: Antagonist overgenomen!

Bericht door Jeroen Wolsink » 27 mar 2021, 15:52

Hi CaptainHook,

Het was de bedoeling om maandag via onze eigen media, hiermee naar buiten te treden. Group.ONE was erg enthousiast en publiceerde het vrijdag al. Gezien jouw vraag en dat het nu bekend is, hebben we besloten om ook ons artikel live te zetten, zie: https://www.antagonist.nl/blog/antagonist-en-group-one/

Mocht je specifieke vragen hierover hebben, neem dan gerust contact op met support@antagonist.nl. We helpen je graag verder. Voor nu wens ik je een goed vervolg van je weekend!
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 28 mar 2021, 09:55

Betreft het een overname of een samenwerking (daarin geeft de blog geen overduidelijk antwoord).
Verder zie ik dat Hostnet ook uit maakt van group.ONE. Hostnet is in maart 2020 overgenomen. Tot zo ver ik op internet kan vinden (klachten staan er namelijk altijd snel) is er niet echt veel veranderd door de overname. En mocht er een prijsstijging aan zitten te komen: mijn pakket is tot januari 2023 betaald :mrgreen:

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Bericht door Jeroen Wolsink » 29 mar 2021, 08:01

Hi CaptainHook, gouwepeer,

Het betreft een overname. Deze hebben wij geïnitieerd. Ik licht je graag toe, waarom...

Sinds de oprichting in 2004 is Antagonist flink gegroeid. Dat is altijd gepaard gegaan met veel plezier, omdat we een flinke stempel op de markt konden drukken, dankzij de impact die we konden maken.

Het internet groeit, meer mensen komen online en de technieken worden complexer. Ik denk dat wij in die jaren hebben (geprobeerd te) laten zien dat we een passie hebben voor technologie zijn, inzetten op innovatie, en klantgedreven en -vriendelijkheid zijn.

Om het momentum te houden, vonden we het zodoende belangrijk om, ongeacht de uitkomst, een samenwerkingspartner te onderzoeken. Na een zorgvuldige, uitgebreide zoektocht hebben we die gevonden: group.ONE. Met hen gaan we onze positie verder versterken.

Door de krachten te bundelen, helpen en ondersteunen we elkaar. Zo kunnen wij blijven doen waar we goed in zijn: onze hersens aan het werk zetten om complexe (internet)technologieën gemakkelijk te maken voor onze klanten 8) :wink:

Het klopt inderdaad dat Hostnet ook sinds maart 2020 deel uitmaakt van group.ONE en dat daar inderdaad geen grote aanpassingen zijn geweest. Zoals in ons blog beschreven, staan er bij ons dus ook geen wijzigingen voor klanten en leveranciers op de planning.

@gouwepeer, >> "mijn pakket is tot januari 2023 betaald", dat is goed om te horen :mrgreen:, dat staat dan mooi vast!

We kijken ernaar uit om jullie de komende jaren gewoon blijvend goed (en hopelijk nog beter) van dienst te zijn!
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

vds

Bericht door vds » 25 mei 2021, 18:54

Jammer,
Ik zit niet te wachten op de zoveelste teleurstellende overname. De komende periode ga ik dus op zoek naar een nieuwe hosting provider.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 26 mei 2021, 15:00

Hallo vds,

We vinden het natuurlijk jammer dat je hierdoor een andere hostingprovider overweegt en bewijzen je graag het tegendeel. Uiteraard ben je echter geheel vrij in deze keuze. Wat je ook mocht besluiten, we staan in elk geval graag voor je klaar. Zit je over bijvoorbeeld het verhuizen nog met vragen, neem dan gerust contact op met onze support.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie