Gezocht: Technical Customer Service Specialist (40 uur)

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter de Vries
Antagonist staff
Berichten: 5174
Lid geworden op: 22 jun 2004, 17:39
Contacteer:

Gezocht: Technical Customer Service Specialist (40 uur)

Bericht door Wouter de Vries » 04 dec 2013, 15:46

Ben jij IT’er en op zoek naar een uitdagende startersfunctie? Vind jij ook dat bedrijven niet meer begrijpen waar het echt om gaat bij klantenservice? Combineer jouw passie om mensen te helpen met jouw technische kennis en verbaas onze klanten door te laten zien hoe het ook kan!

Wat ga je doen?
Je helpt klanten het maximale te halen uit onze diensten door vragen te beantwoorden via e-mail, twitter, forum en soms telefonisch. Onze klanten vinden het geweldig als ze binnen een mum van tijd een duidelijk, bondig en vriendelijk antwoord krijgen op hun vraag. Jouw uitdaging zit hem in de complexiteit en de hoeveelheid vragen die je dagelijks verwerkt. Steeds bied je de juiste oplossing en doe je er een schepje bovenop om de klant een “WOW!”-gevoel te geven.

Je verbetert onze dienstverlening en optimaliseert de interne processen. Denk hierbij aan het schrijven van handleidingen en het bedenken van automatiseringsoplossingen die het leven voor ons en de klant makkelijker maken. We verwachten hierbij jouw eigen initiatief. Jij bent onze ogen en oren in het veld en weet precies wat er beter kan. Geen enkel idee is ons te gek!

Doorgroeien!
Customer Service is het hart van Antagonist. Hier word je met de paplepel ingegoten waar Antagonist voor staat en leer je wat onze klanten belangrijk vinden. Vanuit deze functie kan je vervolgens uitstekend doorgroeien naar de IT-professional die jij wilt worden! Je werkt intensief samen met je collega’s van andere afdelingen. Hierdoor leer je dus elke dag! Samen stippelen we een plan uit om jouw kennis te laten groeien en je persoonlijke ontwikkeling te ondersteunen.

Voldoe jij aan onderstaande vereisten?
- HBO of WO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting IT;
- Passie voor klantenservice;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
- Kennis van HTML, PHP, e-mail, domeinen, FTP en websites bouwen;
- Relevante werkervaring op een helpdesk is een pré;
- Kennis van Linux en hosting is een pré.

Join the A-team!
Antagonist is één van de grootste hostingproviders van Nederland en één van de snelstgroeiende IT-bedrijven van Europa. Wij zijn een jong, energiek en ambitieus team en hebben zeer uitdagende doelstellingen. Kortom, de ideale springplank voor jouw carrière!

Naast een mooi salaris bieden we goede secundaire arbeidsvoorwaarden, een prikkelende werkomgeving, uitstekende doorgroeimogelijkheden, een hoop lol en ruimte voor eigen initiatief.

Standplaats: Enschede
Dienstverband: 40 uur per week

Enthousiast? Stuur een e-mail naar Marjolein (vacature@antagonist.nl) met jouw motivatiebrief + CV. Ook voor vragen kun je Marjolein mailen. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Met vriendelijke groet,
Wouter de Vries

Antagonist staff

Dink
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2017, 12:04

Re: Gezocht: Technical Customer Service Specialist (40 uur)

Bericht door Dink » 02 mar 2017, 12:36

Is de vacature na meer dan 3 jaar nog niet ingevuld?

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 558
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: Gezocht: Technical Customer Service Specialist (40 uur)

Bericht door Joris de Leeuw » 02 mar 2017, 12:44

Hallo Dink,

Dank voor je reactie op onze vacature!

Over afgelopen jaren is er al een flinke versterking gekomen op onze support, maar we zijn altijd op zoek naar talent om ons team nog verder te komen versterken.

Al onze huidige vacatures zijn te vinden op:
- https://www.antagonist.nl/over-ons/#vacatures

Mocht je nog iemand kennen, stuur onze vacatures dan gerust door.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie