Ruimere openingstijden en support via de chat!

Hier kun je al het nieuws omtrent Antagonist vinden.
Plaats reactie
Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Ruimere openingstijden en support via de chat!

Bericht door Jeroen Wolsink » 31 aug 2017, 09:05

Goed nieuws! Support heeft ruimere openingstijden, zodat jij nog sneller kan worden geholpen. Daarnaast kun je nu ook via de chat om hulp vragen.

Onlangs schreef Marjolein over het testen van onze ruimere openingstijden. Goed nieuws: deze proef is geslaagd! Daarom mag ik dan ook met trots presenteren dat onze Supportdesk vanaf vandaag langer open is. Dit is echter niet het enige goede nieuws. Vanaf nu leveren we officieel ook ondersteuning via de chat! Lees hier alles over de verbeteringen.

Ruimere openingstijden
Een belangrijk voordeel van de ruimere openingstijden is dat vooral de reactietijd doordeweeks in de avonduren er flink op vooruit gaat. De exacte tijden check je in het overzicht hieronder. We hopen in ieder geval dat jullie er allemaal erg blij mee zijn!

Maandag tot en met donderdag:
• 9.00 – 21.00 uur

Vrijdag:
• 9.00 – 17.30 uur
• 22.00 – 22.30 uur

Weekend en feestdagen:
• 9.00 – 9.30 uur
• 13.00 – 14.00 uur
• 19.00 – 19.30 uur

Check hier meer informatie over onze ruimere openingstijden en chatsupport: https://www.antagonist.nl/blog/2017/08/ ... ngstijden/
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

wfm

Re: Ruimere openingstijden en support via de chat!

Bericht door wfm » 06 nov 2017, 10:48

Betekent dit dat ik ook 's avonds antwoord via email op een supportvraag kan krijgen?

En nog iets: de chatbox verschijnt (overdag) niet altijd. Ik dacht dat het misschien aan uBlock lag, maar dat maakt geen verschil. Hoekendatnou?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 06 nov 2017, 13:51

Beste wfm,

Dat klopt, we streven er naar om vragen die doordeweeks na 17.00 uur zijn binnengekomen ook nog dezelfde avond te beantwoorden. En anders de volgende ochtend.

Met betrekking tot de chatbox, die zou zichtbaar moeten zijn ongeacht of die aan- of uitstaat. Zou je een e-mail naar support@antagonist.nl willen sturen, zodat we dit samen gerichter kunnen onderzoeken?

Alvast bedankt!

wfm

Bericht door wfm » 06 nov 2017, 14:51

It's me, Joris! Je onaflatende Exchange-troublemaker FW.

Plaats reactie