Black Friday tot en met Cyber Monday flinke kortingen!

Hier kun je al het nieuws omtrent Antagonist vinden.
Plaats reactie
Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Black Friday tot en met Cyber Monday flinke kortingen!

Bericht door Jeroen Wolsink » 24 nov 2017, 08:55

Tot en met maandag 27 november hebben wij spectaculaire aanbiedingen voor jou!

1. Basic » Slim / Unlimited » Plus / Premium » Pro — deze upgrades zijn gratis

2. Basic » Plus of Pro / Unlimited » Pro / Premium » Pro XL — op deze upgrades geven we 60% korting

3. Heb je al Slim, Plus of Pro? — profiteer van 20% korting bij upgrades naar een groter pakket

4. Op nieuwe Slim-, Plus- of Pro-pakketten 60% korting.

5. Onbeperkt .NU-domeinnamen gratis registreren.

6. Tip je vrienden, zodat ook zij hiervan kunnen profiteren!

========= 1. GRATIS OVERSTAPPEN =========
Ken jij ons superkrachtige Slim-pakket al? Je ruilt nu gratis je Basic-pakket in voor Slim. De resterende contractperiode krijg je dus gratis!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Ruil jouw Basic gratis in voor Slim: https://mijn.antagonist.nl/promo/

Een sneller, veiliger en stabieler onderkomen voor jouw website.
Veel groter – Slim biedt 100 GB supersnelle SSD-opslag en onbeperkt dataverkeer. Bij Basic is dat slechts 3 GB opslag en 60 GB dataverkeer.

Wij maken jouw backups – Als iets misgaat, dan kun je de data makkelijk terugzetten. Je hoeft dus zelf geen backups meer te maken.

SSH-toegang – Een geavanceerde feature voor de échte (web)developers. Via een versleutelde verbinding log je rechtstreeks in op de server.

Meer rekenkracht – Je krijgt 2x zoveel CPU en RAM. En dat hoef je niet te delen! Daar wordt je website stukken sneller en krachtiger van.

Proactieve monitoring – Meldingen over de gezondheid van je website en opvallende zaken. Zo helpen we je, voordat hinder ontstaat!

File system caching – Onze webhosting gebruikt de geavanceerde caching. Jouw website is daardoor altijd razendsnel en superveilig.

========= 2. MET 60% KORTING UPGRADEN NAAR PLUS OF PRO =========
Stijgen de bezoekersaantallen? Of wil je graag meer dan één website? Met onze Plus- en Pro-pakketten krijg je de performance die jij nodig hebt om door te groeien.

Bij een overstap krijg je 60% korting op het tarief van het nieuwe pakket. Zo wordt slechts het prijsverschil – tussen je huidige en het nieuwe pakket – over de resterende maanden van je contractperiode berekend.

Zoveel bespaar jij op Plus of Pro: https://mijn.antagonist.nl/promo/

========= 3. SLIM, PLUS EN PRO MET 20% KORTING UPGRADEN =========
Stijgen de bezoekersaantallen? Of wil je graag meer websites? Met onze grote, krachtige pakketten krijg je de performance die jij nodig hebt om door te groeien.

Upgrade je pakket en krijg 20% korting: https://mijn.antagonist.nl/

Een nóg sneller, krachtiger en stabieler onderkomen voor jouw websites.
Meer of zwaardere websites – Voor het échte professionele werk. Superkrachtig, vergelijkbaar met een eigen server. Ons paradepaardje!

Meer backups – Wij gaan meer backups voor jou maken van je websites, e-mail en databases. Om het uur en tot maar liefst vier weken terug!

Meer rekenkracht – Je krijgt 2x zoveel RAM (en CPU). En dat hoef je niet te delen! Daar wordt je website stukken sneller en krachtiger van.

========= 4. 60% KORTING OP EEN NIEUW PAKKET! =========
Ken je bijvoorbeeld ons superkrachtige Slim-pakket? Dat kun jij nu supervoordelig uitproberen. Tijdelijk ontvang je 60% korting op een nieuw pakket inclusief alle extra's.

Ontdek jouw voordeel op een nieuw pakket: https://mijn.antagonist.nl/order/wizard/domain/

========= 5. GRATIS .NU-DOMEINEN ONBEPERKT REGISTREREN =========
Registreer gratis je .NU-domeinnaam! Ideaal voor nieuwe ideeën, ter aanvulling op je SEO, als opvallende combinatie (keihardepromo.nu) en nog véél meer... Na 1 jaar bepaal jij, of je verder wil of niet. Daar informeren we je uiteraard ruim van tevoren over.

Registreer nu je gratis .NU-domeinnaam: https://mijn.antagonist.nl/order/wizard/domain/

========= 6. SLIM, PLUS OF PRO NU MET 60% KORTING =========
Ben je iets nieuws van plan? Heb je elders een website? Of ken je iemand die wil starten of verhuizen? Voor slechts 3 tientjes per jaar maak jij of één van je vrienden kennis met Antagonist! De 60% korting is via onze website geldig: https://www.antagonist.nl/

Uiteraard kunnen jouw vrienden ook van deze aanbieding profiteren! Help mee om deze actie te verspreiden. Zo profiteren je vrienden ook!

Veel succes! Kom je ergens niet uit, laat het gerust weten. We helpen je graag!

Fijn weekend!

P.S. Nog steeds aan het lezen? Waar wacht je op... ;-) De klok tikt: https://www.antagonist.nl/blackfriday/ of lees eerst verder: https://www.antagonist.nl/blog/2017/11/black-friday/
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

grietbroek

Re: Black Friday tot en met Cyber Monday flinke kortingen!

Bericht door grietbroek » 24 nov 2017, 11:33

Beetje jammer dat je als vaste klant met een PLUS pakket helemaal geen gebruik kan maken van deze acties. 60% korting voor nieuwe klanten? Vergeten jullie niet de klanten die jullie uiteindelijk groot hebben gemaakt?

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Bericht door Jeroen Wolsink » 24 nov 2017, 13:12

Hi grietbroek, dan ken je Antagonist wellicht nog niet goed genoeg ;-)

Buiten de actie om kunnen vaste klanten het hele jaar door met meerjarenkorting verlengen. En tijdens Black Friday kunnen bestaande klanten supervoordelig upgraden (of zelfs gratis) en ook de gratis .NU-domeinen zijn er voor hen.

Verder voegen we regelmatig kosteloos nieuwe features toe aan onze pakketten juist voor onze trouwe achterban! Denk aan: HTTP/2, gratis SSL, PHP 7.2, een sneller mailplatform, beter inzicht in de gezondheid van je websites met LVE Stats 2, Premium Support, ruimere openingstijden, een live chat en meer...

Tijdens Black Friday is ons doel dus dat we ons ook een stukje richten op een nieuwe doelgroep, zodat ook zij een keer voordelig kennis kunnen maken met Antagonist!

Ik hoop dat ik je hiermee wat meer inzicht in onze actie heb gegeven.

Fijn weekend!
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 24 nov 2017, 19:28

Beetje jammer dat je als vaste klant met een PLUS pakket helemaal geen gebruik kan maken van deze acties.
Grietbroek heeft wel een beetje een punt. Klanten die buiten een black friday deal zijn ingestapt betalen (op de kleinere korting voor het eerste jaar na) wel het volledige bedrag.

Verder voegen we regelmatig kosteloos nieuwe features toe aan onze pakketten juist voor onze trouwe achterban! Denk aan: HTTP/2, gratis SSL, PHP 7.2, een sneller mailplatform, beter inzicht in de gezondheid van je websites met LVE Stats 2, Premium Support, ruimere openingstijden, een live chat en meer...
Ik denk dat dat ook wel deels nodig is om de strijd met deze concurrent aan te kunnen blijven gaan (die heel eerlijk gezegd wel super scherp geprijsd zijn).

Verder is Antagonist wel een bewezen goede stabiele host.

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 24 nov 2017, 19:30

Ligt het nou aan mij of werken de BBCodes ineens niet goed meer?

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Bericht door Jeroen Wolsink » 27 nov 2017, 09:23

gouwepeer schreef:
24 nov 2017, 19:30
Ligt het nou aan mij of werken de BBCodes ineens niet goed meer?
Op de een of andere manier waren de rechten voor deze thread voor een aantal user onjuist ingesteld. We vermoeden dat dit komt door een update die we onlangs hebben doorgevoerd. We hebben het in ieder geval nu weer goed gezet.
gouwepeer schreef:
24 nov 2017, 19:30
Klanten die buiten een black friday deal zijn ingestapt betalen (op de kleinere korting voor het eerste jaar na) wel het volledige bedrag.
In mijn optiek houd je dat altijd wel een beetje met acties. Als je vlak voor Black Friday een pakket hebt afgenomen, dan snap ik dat dat schrijnend is. Zodoende zijn we dan ook coulant (hiervoor kun je contact opnemen via support@antagonist.nl). Maar je zult begrijpen dat het idee van een actie ook teniet wordt gedaan, als je iedereen die ooit een pakket heeft gekocht met terugwerkende kracht korting geeft.

We proberen altijd een balans te zoeken in wat we doen voor nieuwe klanten en wat we doen voor vaste klanten, en hoe we daar tevens concurrerend in kunnen zijn ten opzichte van anderen :)

Ik hoop dat ik je hiermee wat meer inzicht heb gegeven in onze denkwijze. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,

Jeroen Wolsink
Antagonist staff

Plaats reactie