Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Hier kun je al het nieuws omtrent Antagonist vinden.
mudfreaks
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2009, 20:18

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door mudfreaks » 16 jun 2009, 20:36

Ik begrijp hieruit dat ik mijn vragen over de server hier kan stellen.

Ik heb sinds enkele weken problemen met mijn pc.

Na heel veel geformateer en opnieuw installeren.

Is alles weer in orde.

Want er waren virussen die alles om zeep hadden geholpen.

Ik heb intussen een nieuw security pakket.

En deze gaf aan dat er het een en ander op mijn startpagina (mijn eigen site) niet klopte.

Dit gecheckt op de server.

Wat bleek, er waren bestanden gewijzigd zonder mij toedoen.

Deze onmiddelijk verwijderd ,en de originelen weer opgeladen.

Probleem opgelost.

Althans dat dacht ik,vanavond was het weer raak.

Dus hierbij mijn vraag , wordt de server wel gescand op virussen,wormen,trojan paarden,enz. ??

Want ik begrijp niet hoe deze er anders op komen.

Mijn inloggevens staan namelijk niet op mijn pc.

Mvg.Leo
Laatst gewijzigd door mudfreaks op 28 jun 2009, 10:58, 4 keer totaal gewijzigd.

scavenger
Berichten: 1319
Lid geworden op: 17 feb 2007, 11:01
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door scavenger » 17 jun 2009, 08:13

Leo,

Dit is eigenlijk niet het goede topic (let daarop in het vervolg), maar ik druk je toch op het hart al je wachtwoorden te veranderen van email, FTP, alles. Zeg maar gerust onmiddelijk. Je zegt dat de inloggegevens niet op je PC stonden, ik zeg wat anders.

Wander

P.s.: De server wordt naar mijn weten niet gecheckt op virussen en trojaanse paarden. Ten eerste draait de server zelf FreeBSD en is dus niet vatbaar voor dergelijke lulligheden en ten tweede is het je eigen verantwoordelijkheid je computer en dus je site veilig te houden. Hier was een tijdje geleden ook een thread over, dat zou je denk ik wel kunnen vinden (zoekvak bovenin)

mudfreaks
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2009, 20:18

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door mudfreaks » 18 jun 2009, 20:01

Beste Wander,

Allereerst ben jij de vertegenwoordiger van antagonist, en zo ja wat is precies jouw functie.

Want ik waardeer wel dat je snel reageer, maar met jouw reactie kan ik niet niet zo veel.

Ook is mij nog steeds niet duidelijk waar ik dit onderwerp dan moet aansnijden.

Aangezien je me er op wijst dat ik het hier niet goed geplaatst heb,maar je er niet bij vertelt waar het dan wel hoort.

Tevens is het niet prettig om dit in een forum te moeten plaatsen.

Omdat dat blijkbaar de enige manier is ,er is namelijk geen telefonisch contact mogelijk .

Tevens de termen die je gebruikt zijn mij niet helemaal bekend.

Omdat ik geen expert bent, maar een prive gebruiker die zich er maar beperkt in verdiept,omdat me niet helemaal boeit.

Maar aangezien ik dit probleem wel opgelost wil hebben hoop ik dat er iemand van antagonist wil reageren.

Om dit lulligheidje uit de wereld te helpen.

Zodat ik mijn site weer kan gebruiken.

En ook kan zuiveren van negatieve naam ,die bij google er aan wordt gegeven.

Dit is ook niet echt goede reclame voor de server.

Met vriendelijke groet

Leo
Laatst gewijzigd door mudfreaks op 20 jun 2009, 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.

scavenger
Berichten: 1319
Lid geworden op: 17 feb 2007, 11:01
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door scavenger » 19 jun 2009, 06:34

Beste Leo,

Ik ga je vragen maar even in volgorde bij langs.

1. Nee, ik ben geen vertegenwoordiger van Antagonist. Ik ben klant. Ik zit redelijk vaak op dit forum om mensen met vragen te helpen. Veel vragen hoeven namelijk niet beslist door iemand van Antagonist beantwoord te worden. Voorbeelden hiervan zijn de vragen in het Website-beoordelingsforum en ook jouw vraag.

2. Hmm. Heb je gedaan wat ik gezegd heb? De wachtwoorden veranderen, zeg maar?

3. Het forum 'Technisch' is denk is de beste plek voor vergelijkbare problemen. Maak dan een nieuw 'thread' (onderwerp) aan in plaats van te reageren op een bestaand onderwerp. Dat houdt het een en ander overzichtelijk.

4. Antagonist werkt met een forum. Dit heeft verschillende redenen. Ten eerste kunnen, zoals ik hierboven al heb genoemd, veel vragen beantwoord worden door de klanten. Dit scheelt het support-team van Antagonist tijd en dus kosten, wat ons allen ten goede komt. Ten tweede merkten ze bij Antagonist dat ze vaak dezelfde vragen beantwoorden (hoe installeer ik Joomla?). Met het forum hoeft dat niet. Het zoekvak bovenin geeft op de meestvoorkomende en dus al gestelde vragen antwoord.

5. Nee, er is geen telefonisch contact mogelijk. Dat is een deel van de deal. Je betaalt 24 euro per jaar voor ruime, snelle webhosting met support via het forum en het daarvoorbestemde emailadres.

6. Het boeit je wel. Anders had je het niet in het forum geplaatst, toch?

7. Nogmaals, ik ben niet iemand van Antagonist. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik er geen verstand van heb, alsjeblieft dankjewel.

Voor de rest, ik denk dat het bericht overgekomen is. Verander al je wachtwoorden, maak je site goed schoon en gebruik in het vervolg een goede (betaalde) virusscanner, firewall en antispywareoplossing.

Wander

P.s.: Niet echt goede reclame voor de server? Ik snap 'm niet :|

mudfreaks
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2009, 20:18

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door mudfreaks » 20 jun 2009, 14:15

Beste wander,

Leuk dat je weer zo snel hebt gereageerd.

Ik waardeer wel dat je de intensie hebt, om met jouw kennis, mij te helpen.

Maar ik denk eigenlijk dat de vragen die ik heb niet voor jouw bedoelt zijn. (Niet Negatief bedoelt)

Tuurlijk heb je gelijk dat antagonist waarschijnlijk altijd de zelfde vragen kreeg, en hiervoor een forum opgesteld heeft.

En ik had inderdaad een nieuw item kunnen openen,maar ik dacht dat dit onder het kopje technisch viel.

Zal er in de toekomst op proberen te letten.

Al hoop ik hier niet veel langer mee bezig te zijn .

Dit is een van die dingen die me dus niet boeien,alleen als het niet anders kan.

Maar daar genoeg over gezegd.

Ook heb ik geen zin om in kwaadsprekerij uit te monden,want ik waardeer toch wel dat je het toch geprobeerd hebt.

Of in oneindige discussie's .

Maar zoals het er nu naar uitziet is er waarschijnlijk al het een en ander gebeurt.

Want de server maakt backup's en daar zat/zit vermoedelijk het knelpunt.

Daar kan je als klant niet bij. (gelukkig)

En heeft diegene die ik wilde bereiken dit waarschijnlijk toch gelezen en het probleem opgelost.

Hiervoor alvast mijn dank.

En als het zo blijft zal je mij hier niet meer zien.

Met vriendelijke groet

Leo
Laatst gewijzigd door mudfreaks op 28 jun 2009, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.

scavenger
Berichten: 1319
Lid geworden op: 17 feb 2007, 11:01
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door scavenger » 20 jun 2009, 15:53

Fijn dat het is opgelost.

Barzi
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 dec 2008, 21:52
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door Barzi » 20 aug 2009, 19:28

Is er soms een storing? Mijn site is onbereikbaar:

http://www.x360ombouw.nl/

Ik kan me ook niet inloggen bij DiractAdmin..

ZioN
Berichten: 323
Lid geworden op: 18 aug 2008, 10:48

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door ZioN » 08 okt 2009, 16:32

Ziet er geweldig uit. Overzichtelijk en je kunt snel zien ofdat je server een probleem heeft. Ware het wel dat je weet op welke server je zit...
Mijn vraag is hoe zie ik op welke server ik zit?

Gebruikersavatar
Wouter de Vries
Antagonist staff
Berichten: 5174
Lid geworden op: 22 jun 2004, 17:39
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door Wouter de Vries » 09 okt 2009, 14:43

Met vriendelijke groet,
Wouter de Vries

Antagonist staff

jjkester
Berichten: 2745
Lid geworden op: 03 nov 2009, 14:54
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door jjkester » 03 nov 2009, 21:49

Zelf miste ik de functionaliteit te filteren op server. Ik heb hier nu zelf een script voor geschreven met PHP: viewtopic.php?f=8&t=7266
Misschien dat Antagonist er ook iets mee kan?

Markam
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2010, 18:00

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door Markam » 14 jan 2010, 18:06

afgelopen dinsdag kwam ik er achter dat de website van mijn band niet meer online is. Hoe lang dit al is weet ik niet daar ik deze natuurlijk niet dagelijks bekijk.

Volgens de site zouden er geen storingen zijn. Whois geeft de volgende gegevens
Domain nameservers:
ns1.s12.webhostingserver.nl
ns2.webhostingserver.nl 83.96.139.140
ns3.webhostingserver.nl 174.133.123.114

Dinsdag direct een mail gestuurd, maar tot op heden niets van antagonist gehoord.

iemand enig idee?

ZioN
Berichten: 323
Lid geworden op: 18 aug 2008, 10:48

Re: Nieuwe centrale plek voor storingsmeldingen

Bericht door ZioN » 14 jan 2010, 21:37

Even een topic aanmaken in het juiste deel doet wonderen ;) Succes verder! Dit is niet de juiste plaats in ieder geval!

Gesloten