Terug op het oude nest

Praat hier met andere klanten van Antagonist over van alles en nog wat!
Plaats reactie
Winged Wolf

Terug op het oude nest

Bericht door Winged Wolf » 20 jun 2020, 15:02

Hi :D

Ik ben weer terug op het oude nest!
Sinds augustus 2018 zat ik bij DeviantArt.com, een platform om tekeningen en dergelijke te delen. Maar het bleef kriebelen, een hele eigen website. Baas over eigen webruimte enzo. 8)
Op DeviantArt is er sinds 20 mei erg veel verandert. Een heel nieuw design, waar al sinds 2017/2018 aan gewerkt werd. Van sommige features was en ben ik nog steeds alfa tester. Maar ondanks alles kwam van de week toch de druppel die de emmer deed overlopen. Ik had in januari rond de 60 dollar betaald voor een supergroup. Een group is een mini-community binnen DeviantArt met een bepaald onderwerp. In mijn geval Harry Potter. Met een supergroup heb je meer functies en faciliteiten. Maar wat heeft DeviantArt nu bedacht: Sinds 15 juni zijn alle functies en faciliteiten van een supergroup helemaal gratis.. Oh joy. Ik betaal voor een jaar en krijg een half jaar. En als je daar boos om wordt, krijg je te horen dat je een refund mag vragen. :roll: Dat is niet het punt.. Je betaalt voor iets en na een half jaar is het gratis voor iedereen. Zo niet grappig.
Dus ik ga toegeven aan die kriebel en kom weer terug naar jullie. En als bonus: mijn man wil ook een eigen website. :D

groetjes,
Monique

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Re: Terug op het oude nest

Bericht door Hiranthi Herlaar » 25 jun 2020, 14:59

Hoi Monique,

Welkom terug! :D

En natuurlijk ook (alvast) een warm welkom voor je man ;-) :-)
Met vriendelijke groet,

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Plaats reactie