Wie heeft er verstand van 3Dprogramma Poser?

Praat hier met andere klanten van Antagonist over van alles en nog wat!
Plaats reactie
Winged Wolf
Contacteer:

Wie heeft er verstand van 3Dprogramma Poser?

Bericht door Winged Wolf » 16 okt 2017, 15:21

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het 3D-programma Poser. Ik wil dit in de nabije toekomst aanschaffen voor mijn webcomic.
Er is een hoop Engelstalige informatie te vinden op het web, maar ik praat toch liever met Nederlanders en Vlamingen over een voor mij nieuw programma.

Rolf
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van 3Dprogramma Poser?

Bericht door Rolf » 11 nov 2017, 09:44

Hoi Winged Wolf

Helaas heb ik zelf geen ervaring met dit pakket, en hun website is nou ook niet direct heel erg uitnodigend op mijn android. En dat kost dan nog geld ook?

Nee, dan Blender! Er is in de open source wereld zo ongelofelijk veel moois, zomaar sinterklaas kwadraat, echt waanzin. Ontdekkingen van de laatste tijd : VLC, Audacity, Unity en Blender, stuk voor stuk met fantastische support en enthousiaste communities.

Persoonlijk schrik ik n beetje van de poser site en die 130$, en zeg ik: check Open Source alternatieven.

Recht herzliche Grüße,
Rolf

(ed:) Om van GZDoom nog maar te zwijgen! Eindelijk kan ik Heretic1, Hexen1 en Doom zelve spelen met sublieme graphics en volwaardige wasd + muis. Whoa! Open Source = Made in Heaven!
Ajeto !

Winged Wolf
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van 3Dprogramma Poser?

Bericht door Winged Wolf » 21 nov 2017, 15:17

Hoi

Bedankt voor het meekijken, maar mijn man en ik hebben onze keuze al gemaakt. We hebben diverse 'opties' bekeken en voor ons lijkt Poser de beste.
Ik werd trouwens niet blij van de website van Blender. :wink:
Smaken verschillen :mrgreen:

Plaats reactie