weergave forum

Hier kunt jij jouw ervaringen en suggesties kwijt.
Plaats reactie
gouwepeer
Contacteer:

weergave forum

Bericht door gouwepeer » 24 mei 2022, 17:28

Een suggestie voor het verbeteren van dit forum:
Op de forumindex lopen een paar zaken door elkaar, veroorzaakt door een fout in de css.
Afbeelding
Nu zat ik net de broncode te bekijken (en via w3schools aan te passen) en kwam er achter dat door 1 regel weg te halen de lay-out weer in orde was.
Het gaat om de volgende stylesheet:

Code: Selecteer alles

ext/antagonist/antagonize/styles/all/theme/css/antagonize.css?assets_version=7
Gezien het feit dat die regel begint met vermoed ik dat het een zelfgeschreven extentie is. Indien dat zo is zal dit eenvoudig via het adminpaneel van het forum uitgeschakeld kunnen worden onder tabblad "aanpassingen" en dan bij "ingeschakelde extenties". Ik gok dat die extentie de naam "antagonize" zal hebben.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: weergave forum

Bericht door Joris de Leeuw » 25 mei 2022, 14:14

Het betreffende gedrag kan ik zowel met Chrome, Firefox als Safari niet reproduceren.

Maak je wel gebruik van een moderne gangbare browser? Browsers zoals Internet Explorer kan je wel tegen problemen aanlopen.
Mocht je browser verder up-to-date zijn kan je het beste kijken of een bepaalde plugin roet in het eten gooit van je browser en het probleem met gebruik van incognito mode ook speelt.

Dat 'Antagonize' verder wordt gebruikt is gewenst. Dat is namelijk de naam van ons thema binnen het forum, waardoor alles er goed uit ziet. Dat uitschakelen lijkt mij om eerlijk te zijn niet heel handig.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 25 mei 2022, 20:17

Joris de Leeuw schreef:
25 mei 2022, 14:14
Dat 'Antagonize' verder wordt gebruikt is gewenst. Dat is namelijk de naam van ons thema binnen het forum, waardoor alles er goed uit ziet.
En daarmee heb ik nu dus ook uitgevonden waarom de weergave er zo uit zag: ik had namelijk "prosilver" als style ingesteld staan. Nu ik mijn style heb gewijzigd naar "antagonist' ziet de weergave er wel goed uit.
Is het misschien een idee om prosilver uit te schakelen zodat iedereen automatisch naar de "antagonist" style over gaat?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 30 mei 2022, 07:23

Dat verklaart. Standaard dien je namelijk het Antagonize thema te gebruiken.
Ik heb uitgeschakeld dat je als gebruiker nog prosilver kan kiezen.

Nog dank voor het melden hiervan. :)
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie