nieuwe website voor mijn partner

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Hetto

nieuwe website voor mijn partner

Bericht door Hetto » 12 okt 2017, 10:27

Beste,

Mijn vraag is:
Ik heb een zakelijke website bij jullie, libramusica.nl (helaas nog steeds under construction, maar dat terzijde).
Ik heb toen voor 'slim' gekozen.

Op dit moment is mijn vriendin aan het shoppen om haar website te gaan lanceren.

Nu vroeg ik me ineens af of we dit niet beter via Antagonist kunnen doen, om eventuele overbodige extra kosten te voorkomen. Is dit mogelijk en hoe?

Mijn website is wel zakelijk, die van mijn vriendin niet.
Ik weet niet of Antagonist een soort 'bonus' hanteert als, zoals in dit geval ik, ik iemand naar Antogist toe haal?
Of, dat ik van 'slim' naar 'Plus' ga, wat ons beiden meer mogelijkheden qua web omgeving geeft en toekomstige uitbreidingen, terwijl de kosten verhoging dan eigenlijk (denkbeeldig) door 2en worden gesplitst!

Vandaar deze vraag.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn,
Groet,
Hetto

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: nieuwe website voor mijn partner

Bericht door Joris de Leeuw » 12 okt 2017, 18:48

Beste Hetto,

Dank voor je bericht!

Binnen het Slim-pakket kan je één domeinnaam gebruiken voor een website. Mocht je dus meerdere websites naast elkaar wensen dan kan je een upgrade naar het Plus-pakket overwegen.
Waar je wel rekening mee dient te houden is dat dan alles onder je zakelijke account staat.

Om het zakelijk gescheiden te houden is de netste oplossing je vrienden aan te melden als eigen klant bij Antagonist met een eigen Slim-pakket. Op alle pakketten ontvang je standaard 20% welkomskorting.

Op dit moment hebben we daarbij geen verder affiliate programma voor het aandragen van klanten.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Hetto

Re: nieuwe website voor mijn partner

Bericht door Hetto » 14 okt 2017, 08:29

Hi Joris,
Juist, ok dank je wel voor de reactie!

Plaats reactie