Domein overdragen

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
ecrod

Domein overdragen

Bericht door ecrod » 14 sep 2018, 09:09

Hoi,
Ik heb voor een vriend een website gemaakt via Wordpress.com en daar via Antagonist een domein naar laten verwijzen. Achteraf gezien niet de handigste constructie, maar goed;-)
Nu alles staat, wil ik site en domein overdragen. Het domein is al voor 36 maanden betaald.
Ik heb gelezen dat ik een contactpersoon kan aanmaken en die informatie wijzigen. Kan dat ook iemand zijn die nog helemaal geen relatie heeft met Antagonist? Of moet die vriend eerst een account aanmaken? En blijven alle instellingen van het domein gewoon in stand?
Met andere woorden: hoe kan ik het zo regelen dat alles bij die vriend komt te liggen en de site gewoon lekker doordraait?

Alvast dank!

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Domein overdragen

Bericht door Joris de Leeuw » 17 sep 2018, 13:45

Hallo Ecrod,

Een domeinnaam aan een andere klant/persoon overdragen bij Antagonist kan via een overdracht. Gezien een overdracht intern gaat betaal je geen verdere extra verhuiskosten.

Deze wijziging kan worden aangevraagd via onze support: support@antagonist.nl
Dan vertellen we graag verder wat er dient te gebeuren bij de specifieke situatie.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie