Verlengen met black friday deal

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
gouwepeer
Contacteer:

Verlengen met black friday deal

Bericht door gouwepeer » 30 nov 2019, 19:45

Hoe kan ik deze deal toepassen om mijn pakket te verlengen? Ik zie nu een korting van 60% staan, maar schijnbaar kan ik daar geen gebruik van maken. Mijn huidige pakket loopt door tot januari 2020. Om te verlengen staat het volledige bedrag vermeld.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Verlengen met black friday deal

Bericht door Joris de Leeuw » 02 dec 2019, 11:09

Hallo Gouwepeer,

Verlengen met korting maakt geen deel uit van de actie. Wel kun je van meerjarenkorting profiteren. Verleng je een hostingpakket direct voor twee jaar, dan is dat 10%. Doe je dat meteen voor drie jaar, dan is dat zelfs 20%.

Alle details rondom de aanbiedingen vind je hier:
- https://www.antagonist.nl/blackfriday/
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 02 dec 2019, 18:08

Zelf heb ik het plus pakket. Als ik die nu ga verlengen betaal ik daar €170,40 voor (1 jaar). Om voor die 20% korting in aanmerking te komen moet ik in 1 keer €408,97 aftikken (wat dan neer komt op €136,32 per jaar).
Een nieuwe klant die de Black Friday deal pakt hoeft maar €72,54 af te rekenen. Ik vermoed dat dit voornamelijk interessant zal zijn voor de koopjesjagers die na een jaar weer ergens anders heen verhuizen. Kostentechnisch zal het dus interessant zijn om nu voor een jaar naar een andere hoster te gaan om dan volgens jaar met Black Friday weer terug te komen om die 60% korting mee te kunnen pakken.
Betalen de vaste klanten dan op die manier de korting voor de nieuwe klanten (die dan eventueel na een jaar weer weg gaan)?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 03 dec 2019, 13:46

Hallo Gouwepeer,

Nee, je betaalt voor jouw pakket. Ik vind het moeilijk om antwoord te geven op vermoedens. De Black Friday-actie is gericht op het aantrekken van nieuwe klanten. Daar betaal jij niet voor. In jouw geval neem je Plus af en betaal je het bijbehorende tarief van € 170,40 incl. btw.

Kies je ervoor om voor 3 jaar te verlengen, dan wordt dat beloond met 20% korting. Wil je 60% korting, dan had je tijdens Black Friday een nieuw Plus-pakket kunnen aanschaffen.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie