░ Pro en ProXL

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
Abraham54
Contacteer:

░ Pro en ProXL

Bericht door Abraham54 » 07 okt 2020, 13:06

Ik wil graag weten waarom ProXl met 1 processor en 1TB en een grotere opslagruimte meer dan Pro, tweemaal zo duur moet zijn dan Pro.
Door metingen weet ik dat ProXL echt snel is, maar ik kan het prijsverschil niet bevatten.
Ik ben daarom echt benieuwd ernaar, wat de verklaring ervoor is en ook wil ik graag weten waarom de eerste drie pakketten het eerst jaar iets goedkoper zijn en de drie duurste niet?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: ░ Pro en ProXL

Bericht door Joris de Leeuw » 08 okt 2020, 15:20

Hallo Abraham54,

Fijn om te lezen dat met Pro XL je website echt snel is. Dat het 'retesnel' is verklaart mogelijk dan ook voor je het verschil in kosten. :)

Tevens is belangrijk om te weten dat je bij Pro XL ten opzichte van Pro dubbel zo veel opslag (150 GB) hebt, de mogelijkheid hebt om dubbel zo veel websites te plaatsen (10 domeinnamen totaal) en daarnaast maar liefst dubbel zo veel Redis cache (512 MB) beschikbaar hebt in je pakket.
Vooral die laatste verdubbeling aan Redis helpt met het zo snel houden van een zware website. Bij ons is die Redis cache dus inbegrepen in de prijs van je pakket terwijl je bij andere partijen al snel alleen al voor Redis tientallen euro's of zelfs honderd euro per maand moet neerleggen.

Bij alle pakketten (m.u.v. reseller) heb je daarbij eenmalig 20% welkomskorting. Ook dus als je nieuw een Pro XL pakket aanschaft is dit het geval. Daar maken wij dus geen onderscheid in.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Abraham54
Contacteer:

Re: ░ Pro en ProXL

Bericht door Abraham54 » 10 okt 2020, 14:07

Fijn dat ik weet , dat er over alle pakketten die korting wordt gegeven.

Plaats reactie