Veel forum topics bekijk en beantwoord ik vanaf mijn telefoon. Alleen is de huidige PHPBB skin van dit forum niet zo lief voor mobiel gebruik

Zou er misschien een mogelijkheid zijn voor een responsive jasje voor dit forum?
Alleen als het thema (wat deels custom werk is) dat ondersteund. Weet nog niet of dat het geval is.gouwepeer schreef:Dit zal eenvoudig uit te voeren zijn door phpbb3.0 naar versie 3.1 of 3.2 te upgraden
Klopt, echter wel heftig aangepast in o.a. kleuren, dus waarschijnlijk niet zo 1-2-3 aan te passen.gouwepeer schreef:Dit forum maakt gebruik van het standaard prosilver thema, welke ook in 3.1 en 3.2 aanwezig zijn (in responsive versie).
In dat geval zou ik persoonlijk de keuze maken om bij phpBB te blijven, maar dan de nieuwe versie. Door in de style template wijzigingen in overall_header.html en overall_footer.html door te voegen zal het forum weer vlekkeloos in de site gebouwd kunnen worden.Joris de Leeuw schreef:Het forum heeft als belangrijkste doel dat klanten elkaar kunnen helpen, adviseren en kennis met elkaar kunnen uitwisselen.
Code: Selecteer alles
width: 888px;
max-width: 888px;
<div class="simplecontainer">
</div>
Op mijn mobiel moet ik nog steeds van links naar rechts blijven scrollen om dit forum functioneel te gebruiken.Joris de Leeuw schreef: ↑30 okt 2017, 13:14Ik zal je suggesties doorzetten om te kijken of deze kunnen worden gebruikt en samen gaan met ons eigen Antagonist thema.