Document/File management system zoals OpenDocMan

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
timvermoens

Document/File management system zoals OpenDocMan

Bericht door timvermoens » 10 feb 2017, 20:58

Beste forumgebruikers,

Ik ben op zoek naar een File of Document Management System (DMS zoals dat ook genoemd wordt, onlangs pas geleerd) of iets gelijkaardigs. Meerbepaald wil ik het gebruiken om zip bestanden van zo'n 50 tot soms 200 mb op te slaan en die te delen met geregistreerde gebruikers. Ik weet dat online storage zoals Dropbox of Onedrive daar een oplossing voor is, maar die missen en voor mij cruciale feature: zien hoeveel keer een bestand gedownload wordt en eventueel zelfs ook door wie (een user account dus). Ik had mijn oog op OpenDocMan wat in Installatron aangeboden wordt. Zag er initieel perfect uit, werkt met kleine docs, maar bij het uploaden van voorvermelde grotere bestanden stuit het regelrecht op de ingestelde php limiet: post_max_size en upload_max_filesize. Een foutmelding als gevolg.

Ik gebruik php 7.0 en heb beiden op het maximum gezet (respectievelijk 64MB en 128MB) maar helaas lukt het uploaden van een 74MB zip file nog steeds niet...

1) valt hier iets aan te doen? Het ziet er een handig programma uit dat standaard aangeboden wordt in Installatron!
2) Zijn er andere opties?

Ik hoor het graag!

Plaats reactie