Aantal websites resellerpakket

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
pluto1

Aantal websites resellerpakket

Bericht door pluto1 » 16 mar 2017, 13:07

Hallo,
Ik heb een reseller pakket met 15 domeinnamen.
Nu zijn er 2 websites gestopt en in my antagonist heb er nog steeds 14 verbruikt.
terwijl ik er maar 12 op dit moment actief zijn.
Komt de ruimte van de andere 2 weer terug of ben ik die "kwijt"

gr. Stefan

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Aantal websites resellerpakket

Bericht door Joris de Leeuw » 16 mar 2017, 15:16

Beste Stefan,

Dank voor je bericht! Graag vertel ik je wat je in dit geval kunt doen.

Mochten websites of gebruikers in je resellerpakket niet meer actief zijn kan je deze gerust verwijderen. Hierdoor maak je ruimte vrij om andere websites te plaatsen in je pakket.

Je kan als reseller op de volgende manier gebruikers verwijderen:

1. Login als reseller in DirectAdmin
2. Klik onder 'Account Management' op 'List Users';
3. Selecteer rechts de gebruiker die je wenst te wissen
4. Druk op Delete

Nadere toelichting over het beheren van gebruikers in je resellerpakket is te lezen op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/reseller/arrange/user

Het is aan te raden een website lokaal te backup-pen voordat je deze verwijderd. Op deze manier kan je nog bij de data mocht bijvoorbeeld de klant toch nog een bestand nodig hebben.

Aangezien DirectAdmin en Mijn Antagonist periodiek met elkaar synchroniseren kan het even duren voordat Mijn Antagonist ziet dat jij gebruikers hebt verwijderd. Je kan verder gerust ondertussen nieuwe gebruikers en websites aanmaken in DirectAdmin.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. Dan helpen we je graag uitzoeken wat er specifiek aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie