direct admin in het Nederlands

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
knireis

direct admin in het Nederlands

Bericht door knireis » 23 mei 2017, 09:03

Regelmatig krijg ik van mijn klanten (ik heb een reseller pakket) de vraag of direct admin niet in het Nederlands kan.

Een beetje googelen levert op dat dat inderdaad wel beschikbaar is. Kan dit ook bij Antagonist?

Daniël Langela
Antagonist staff

Re: direct admin in het Nederlands

Bericht door Daniël Langela » 24 mei 2017, 10:40

Beste,

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om DirectAdmin in het Nederlands te leveren. Dit is wel iets waar we interesse in hebben, en het staat ook zeker op onze radar maar we hebben nog geen concrete plannen over wanneer we dit kunnen gaan aanbieden.

Mocht dat veranderen, dan hoor je uiteraard van ons.
Met vriendelijke groet,

Daniël Langela
Antagonist staff

knireis

Bericht door knireis » 24 mei 2017, 10:46

Maar het is wel beschikbaar toch? Tenminste andere hosters bieden het wel aan. f is dat andere versie van DA.

Daniël Langela
Antagonist staff

Bericht door Daniël Langela » 24 mei 2017, 14:13

knireis schreef:Maar het is wel beschikbaar toch? Tenminste andere hosters bieden het wel aan. f is dat andere versie van DA.
Wij hanteren inderdaad een eigen versie van DirectAdmin waar wij handmatig enkele modules en functionaliteiten aan toe hebben gevoegd zoals onze Periodieke Backups functionaliteit en Gratis SSL.
Met vriendelijke groet,

Daniël Langela
Antagonist staff

Plaats reactie