account (weer) aanmaken

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Henny B
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2017, 14:47

account (weer) aanmaken

Bericht door Henny B » 26 okt 2017, 14:56

Door een storing zijn mijn accounts verdwenen en die moet ik dus opnieuw aanmaken. Dat valt me tegen. Ik heb jullie aanwijzingen geraadpleegd voor het aanmaken van mijn accounts in Windows 10 maar ik loop al vast op punt 4: klik op Geavanceerde opties. Die optie is er nl. niet. Ander account, POP, IMAP is de laatste.

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1110
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: account (weer) aanmaken

Bericht door Joris de Leeuw » 27 okt 2017, 08:27

Beste Henny,

Vervelend om te lezen dat je mailaccounts zijn verdwenen. Begrijp ik correct dat dit is gebeurd door een probleem binnen je computer? Er zijn de afgelopen jaren namelijk geen problemen geweest met de werking van mailaccounts bij Antagonist. Dit kan je controleren via: https://status.antagonist.nl/

Mocht je daarbij je mailaccounts toevoegen op je computer wil ik je graag adviseren gebruik te maken van IMAP. Hierdoor wordt je mail gesynchroniseerd tussen onze mailserver en je computer, waardoor je jouw mail ook kan lezen via onze webmail.

Hoe je dit kan instellen in Windows 10 per mailprogramma hebben we toegelicht op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/email/client/start

Mocht je hierbij spaak lopen en de mail niet naar wens werkende krijgen stuur dan gerust een mail naar support@antagonist.nl. Dan helpen we je graag specifieker uitzoeken wat er aan de hand kan zijn.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie