Spamfilter werkt niet

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
Frituurmandje

Spamfilter werkt niet

Bericht door Frituurmandje » 16 feb 2020, 09:11

Ik gebruik de "SPAM Filters" tool in DirectAdmin om mails met bepaalde woorden naar de spam folder te sturen. Dit werkte prima tot ergens vorige week. Nu worden mails met de woorden waar ik op filter behandeld als normale e-mails. Ik snap niet waarom dit gebeurt dus hopelijk kan iemand mij helpen.

EDIT: Een aantal dagen geleden heb ik mijn e-mail forwarder veranderd naar een ander mailadres, kan dat er iets mee te maken hebben?

Reno

Re: Spamfilter werkt niet

Bericht door Reno » 17 feb 2020, 00:00

Volgens mij werken de filters alleen op "normale" emailadressen en niet op forwarders, als dat is wat je bedoelt. Je moet de filter dus instellen op het destination emailadres.

Frituurmandje

Bericht door Frituurmandje » 17 feb 2020, 23:00

Het gekke is dat dit maanden lang heeft gewerkt, maar dat hij de spam mails nu ineens wel doorstuurt.

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 30 mar 2020, 20:35

Hier hetzelfde probleem. Heeft jaren goed gewerkt. In Direct Admin opnieuw ingesteld, maar helpt niet. Heeft bij mij niks te maken met forwarders.

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 31 mar 2020, 11:07

Ik ontdekte dan in Direct Admin de spaminstelling is veranderd. Zelf heb ik dat niet gedaan, maar kennelijk is er een kabouter bezig geweest, die de instelling heeft veranderd. In Spamassessin Setup moet "Delete the spam" aangevinkt staan. Dat was bij mij niet meer het geval.

René

Plaats reactie