Subdomein -ander Wordpress Thema

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
Venessa

Subdomein -ander Wordpress Thema

Bericht door Venessa » 25 feb 2021, 09:43

Hallo,

Ik heb een vraag over het gebruik van subdomeinen.

mijn huidige thema (phlox icm Elementor) werkt niet met woocommerce. Daarom heb ik de winkelfunctie nu uitgezet, omdat mijn website anders niet meer benaderbaar is.

Is het mogelijk om in een subdomein een ander thema te gebruiken , waardoor ik daar mijn winkelproducten kan aanbieden? ik zou het fijn vinden als iemand mij dit (wel een beetje in Jip en Janneke taal, ik ben totaal niet technisch) kan vertellen?

En als dat zou kunnen, kan ik dan op de achtergrond in een ander subthema ook een hele nieuwe website bouwen (op Astra en Elementor) en deze later op een of andere manier op mijn hoofd domein zetten?

Reno

Re: Subdomein -ander Wordpress Thema

Bericht door Reno » 25 feb 2021, 23:01

Ik zou een nieuwe Wordpress installatie op dat subdomein zetten denk ik. Een installatie met meerdere subdomeinen en verschillende thema's werkt niet "out of the box". Als je dat wel wilt moet je denk ik eerder opzoek naar een multi domein plugin oid.

Of dit stabiel werkt met WooCommerce? Geen idee, zul je moeten proberen.
Of het in de toekomst stabiel blijft werken met alle wp updates? Geen idee, kom je vanzelf achter.

Vandaar zou ik 2 installaties aanbevelen.

Plaats reactie