email gaat niet weg

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
alex6
Contacteer:

email gaat niet weg

Bericht door alex6 » 11 aug 2017, 13:35

Ik probeer een mail te versturen naar een emailadres op hetzelfde domein via de antagonist mailserver. Ik krijg met verschillende mailclients de melding: "550 No such recipient here"
Ook bij het opnieuw installeren van dit mailadres op drektadmin blijft deze melding komen.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: email gaat niet weg

Bericht door Joris de Leeuw » 11 aug 2017, 14:13

Beste Alex,

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met mailen. De melding '550 No such recipient here' geeft aan dat de ontvanger niet bestaat. Meestal komt dit doordat het e-mailadres per abuis verkeerd is geschreven of omdat het e-mailadres simpelweg niet bestaat.

Mocht je dit aan de hand van mijn toelichting niet verklaren stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl met daarbij de volgende informatie. Dan helpen we je graag uitzoeken wat er verder aan de hand is:

Onderwerp e-mail:
E-mailadres afzender:
E-mailadres ontvanger:
Exacte tijdstip van verzenden:

Dan zoeken we graag verder per mail uit wat er aan de hand is. Zodat je deze gevoelige gegevens hier niet hoeft te delen.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie