Bepaalde server zeer traag

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
oudedaf

Bepaalde server zeer traag

Bericht door oudedaf » 15 nov 2017, 06:49

De site oudetrucksenmeer staat waarschijnlijk op eens server waar problemen mee zijn, regelmatig bemerk ik dat alle sites die bij jullie gehost zijn perfect draaien, maar de site oudetrucksenmeer niet te openen is, ook vandaag om omstreeks 07:45 wederom niet te bereiken of te uploaden.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Bepaalde server zeer traag

Bericht door Joris de Leeuw » 15 nov 2017, 08:00

Beste Oudedaf,

Vevelend om te lezen dat je traagheid ervaart bij een van je website. Er zijn op dit moment geen storingen binnen ons platform. Dit kan je controleren via: https://status.antagonist.nl/

Dit betekent dat er iets anders mis gaat binnen de website. Mocht je de oorzaak niet kunnen herleiden stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. Dan helpen we je graag specifiek uitzoeken wat er aan de hand kan zijn.

UPDATE
We hebben ticket DBT-761-12386 ontvangen en inmiddels voorzien van een reactie en de traagheid herleid tot een incorrect werkende plugin binnen je website.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

oudedaf

Bericht door oudedaf » 22 nov 2017, 07:25

Kan het kloppen dat het de plug in table press was? want ik kan geen regels meer toevoegen via de ADD knop en zit nu erg omhoog, en achteraf gezien was het niet de plug in maar de drukte op de server wat ik te horen kreeg. Nu zit ik met een probleem helaas. mvg

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 22 nov 2017, 10:12

Beste Oudedaf,

Vervelend om te lezen dat je er nog tegenaan loopt. Zou je op het reeds lopende ticket kunnen reageren. Dan pakken we dit graag specifiek verder op.

Er is geen sprake drukte binnen onze servers. Elke pakket draait namelijk in een eigen afgesloten container waardoor jij gegarandeerd een bepaalde hoeveelheid rekenkracht en werkgeheugen hebt bij je website die je met niemand anders deelt. Hierdoor heb je een eigen stukje computer.

Hoe ons platform werkt is tevens toegelicht op: https://www.antagonist.nl/blog/2015/10/ ... gplatform/

In dit geval (ticket DBT-761-12386) ging er dus specifiek iets mis doordat een incorrect werkende plugin alle rekenkracht van je pakket opslokte. Naast vele mooie plugins bestaan er namelijk helaas ook rotte appels die je website onnodig traag kunnen laten werken of per abuis alle rekenkracht van je pakket opslokken.

Stuur dus gerust een mail terug mocht je de oorzaak niet kunnen herleiden.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

oudedaf

Bericht door oudedaf » 22 nov 2017, 18:55

Beste Joris, het heeft altijd zonder problemen gedraaid, ik weet niet wat er veranderd is maar nu kan ik helemaal nietas meer met de site misschien terug draaien naar de oude situatie?? zouden jullie er eens naar willewn kijken waarom het ADD gedeelte niet meer werkt met deze plug in? Er zijn er meerdere die er meer werken zonder problemen. Het gaat om het gedeelte in table manipulation Mvg Jan

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 23 nov 2017, 09:30

Beste Oudedaf,

Vervelend om te lezen dat je de oorzaak binnen je website niet hebt weten te vinden. We hebben ticket UDN-740-67966 zojuist opgepakt en helpen we je graag uitzoeken wat er aan de hand is. Graag wil ik je adviseren op het ticket te reageren gezien we je daarmee gerichter en specifieker kunnen helpen.

Mocht na een update aan je website deze niet meer goed werken kan je natuurlijk ook altijd een backup terugplaatsen zodat je website iedergeval weer gaat werken in de vorige situatie.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

oudedaf

Bericht door oudedaf » 23 nov 2017, 19:02

Zie de mail waar ik ook op heb gereageerd

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 24 nov 2017, 10:08

Zojuist heb ik je ticket van een extra reactie voorzien.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie