DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
bartmolk

DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!

Bericht door bartmolk » 22 sep 2019, 09:37

Gister mijn domeinnaam voor een klant verhuisd naar Mijn antagonist pakket, Ondertussen is het nog steeds onmogelijk voor mij om iets te veranderen aan de directory en staat de website al meer dan 24 uur offline.

Voor de een of andere reden pakt de directory niet in mijn FTP '/domains/beastmotoren.nl/public_html' maar gaat hij naar een standaard antagonist pagina met de volgende melding: 'Dit domein is gereserveerd door een klant van Antagonist
Op deze domeinnaam is nog geen website ingesteld.'

Hoe kan dit opgelost worden?
Tnx,
Bart Molkenboer

Reno

Re: DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!

Bericht door Reno » 22 sep 2019, 11:04

In de public_html staan ook de bestanden die deze pagina doen weergeven. Een index.html en een logo als ik me niet vergis. Je zult deze eerst moeten verwijderen. Als de public_html leeg is (zonder index.html of index.php) krijg je volgens mij een permission denied error of iets dergelijks.

Mocht je dit al geprobeerd hebben, dan zul je contact op moeten nemen met support@antagonist.nl om te controleren of er ergens anders iets mis is gegaan of dat je iets vergeten bent. Echter zijn zij niet in het weekend beschikbaar. Dat is tevens ook de reden dat je zulke wijzigingen beter tijdens kantooruren kan uitvoeren, hoewel dit normaal gesproken natuurlijk gewoon goed moet gaan.

EDIT: ik zie dat je een heel andere pagina krijgt dan ik normaal. Weet je zeker dat je het domein aan een hostingpakket hebt gekoppeld? Want dat is namelijk niet het geval. Dit kan in mijn.antagonist.nl

bartmolk

Re: DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!

Bericht door bartmolk » 22 sep 2019, 11:43

Ik was inderdaad bekend met de index.php / html en home.html bestanden of desnoods via .htaccess maar zag inderdaad dat ik ze nog moest koppelen aan mijn hosting pakket. Bedankt man!

Plaats reactie