Cannot create that domain

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
davey.t

Bericht door davey.t » 26 nov 2016, 14:26

Beste Antagonist Support,

(Ik stelde deze vraag ook via e-mail); Ik heb enkele domeinnamen in mijn pakket die niet in gebruik zijn.

Ik zou vandaag beginnen met een website te maken op 1 van die domeinnamen. Echter krijg ik de melding:

Details

That domain already exists

Het domein dat ik probeer toe te voegen (club1891.be) staat nergens ingesteld onder domain pointers, en het staat ook nergens als ik inlog op DirectAdmin.

Alvast bedankt, voor de hulp.

ASS-Ware
Contacteer:

Re: Cannot create that domain

Bericht door ASS-Ware » 13 dec 2016, 16:38

Je mag maar 1 website maken in 1 pakket.
Dat pakket kan meerdere domeinnamen bevatten, maar die komen allemaal uit op dezelfde website.
Standaard maak je je website aan op je hoofddomein.

De extra domeinnamen voeg je toe aan de domain pointers.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Cannot create that domain

Bericht door Joris de Leeuw » 14 dec 2016, 13:39

Beste davey.t,

Vervelend om te lezen dat het toevoegen van je domeinnaam niet lukt.

De foutmelding geeft aan dat de domeinnaam al ergens binnen ons platform voorkomt. Binnen ons platform mag een domeinnaam namelijk maar één keer bestaan.

De kans is groot dat de domeinnaam al ergens anders automatisch is toegevoegd binnen je pakket.

Wanneer je een domeinnaam bestelt worden standaard domeinnamen namelijk als alias-domein aan het hoofddomein gekoppeld. Dat houdt in dat momenteel beide domeinnamen naar dezelfde website verwijzen. Als je binnen een Plus-, Pro- of resellerpakket voor de domeinnaam een eigen website wilt maken binnen je pakket, dan moet je de volgende stappen doorlopen:

1. Log in op DirectAdmin en verwijder het domein dat ingesteld staat als alias bij 'Domain Pointers' onder 'Advanced Features';
2. Ga vervolgens terug naar de beginpagina van DirectAdmin en klik onder 'Your Account' op 'Domain Setup';
3. Via 'Add Another Domain' kun je dan het domein dat als alias stond ingesteld weer toevoegen zodat het een aparte plek krijgt op je pakket.

Bij een resellerpakket is echter aan te raden de domeinnaam onder een eigen gebruiker te plaatsen. Hoe je dit kan indelen is toegelicht op: https://www.antagonist.nl/help/nl/resel ... /structure

Mocht je jouw domeinnaam niet kunnen vinden binnen het pakket, stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. Dan kijken we graag voor je wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie