Style.css in Child Theme aanpassen werkt niet meer

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
mieshuib

Style.css in Child Theme aanpassen werkt niet meer

Bericht door mieshuib » 28 nov 2016, 18:23

Ik had voor mijn website een goed werkend Child Theme. Ik paste regelmatig het bestand style.css aan en heb daar nooit problemen mee gehad.
Sinds enige tijd heb ik gisteren weer een aanpassing gedaan via DirectAdmin. Style.css wordt keurig opgeslagen maar de aanpassing sorteert geen effect. In mijn Child Theme staat bijvoorbeeld ook een footer.php. Die heb ik als test ook even aangepast en dat werkte meteen. Daarna ook nog als test heel style.css leeggehaald maar alles blijft precies werken zoals het was.
Nu vermoed dat op de één of andere manier style.css opgeslagen lijkt te worden maar zonder de wijzigingen. Alles blijft bij het oude.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen.

mieshuib

Re: Style.css in Child Theme aanpassen werkt niet meer

Bericht door mieshuib » 30 nov 2016, 18:32

Hoewel het voorheen nooit problemen gaf, blijkt het aan de cache van Chrome te liggen. Die moet ik nu eerst steeds legen om de wijzigingen (ook ingelogd als beheerder en met de juiste instellingen van WP Fastest Cache) zichtbaar te krijgen. Tja, opgelost zullen we maar zeggen hoewel ik het wel raar vind dat dit voorheen nooit een probleem was.

Plaats reactie