Website niet meer aanwezig?

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
DJGM
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2016, 20:48

Website niet meer aanwezig?

Bericht door DJGM » 15 dec 2016, 20:53

Bij het intypen van mijn website adres komt de volgende mededeling,
Warning: require(/home/deb83749/domains/joostkosterleiden.nl/public_html/wp-content/themes/fruitful/inc/extras.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/deb83749/domains/joostkosterleiden.nl/public_html/wp-content/themes/jkl/functions.php on line 206

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/deb83749/domains/joostkosterleiden.nl/public_html/wp-content/themes/fruitful/inc/extras.php' (include_path='.:/opt/alt/php53/usr/share/pear:/opt/alt/php53/usr/share/php') in /home/deb83749/domains/joostkosterleiden.nl/public_html/wp-content/themes/jkl/functions.php on line 206.

Heeft iemand enig idee wat dit betekent? Is mijn website nog wel aanwezig? En hoe is deze nog terug te krijgen als dat kan?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.
Groet,
Joost Koster

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1219
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: Website niet meer aanwezig?

Bericht door Joris de Leeuw » 16 dec 2016, 08:31

Beste Joost,

Vervelend om te lezen dat er iets is met je website. Graag denk ik met je mee wat er aan de hand is.

De foutmelding geeft technisch aan dat er iets mis is met je website. In dit geval geeft de foutmelding aan dat het een bestand niet kan inladen omdat deze afwezig is. Hierdoor kan je website niet laden.

De foutmelding geeft hierbij aan dat het door je gebruikte jkl-thema het volgende bestandn niet kan inladen:
wp-content/themes/fruitful/inc/extras.php

Al zijn wij niet exact bekend met jouw website lijkt het erop dat het door je gebruikte jkl-thema bestanden vereist van het fruitful thema.

Je hebt naast het handmatig oplossen (mocht je technisch) zijn ook de volgende oplossing:
- Een backup van je WordPress website terugplaatsen en zo de vorige situatie weer herstellen: https://www.antagonist.nl/help/nl/websi ... ron/backup
- Een backup van je pakket of website terugplaatsen via onze periodieke backups: https://www.antagonist.nl/help/nl/webho ... verypoints
- Het jkl-thema welke nu niet goed werkt uitschakelen zodat je WordPress website weer gaat werken op een standaard thema: https://wpresscursus.com/wordpress-them ... dashboard/

Mocht je hierbij spaak lopen of hierover aanvullende vragen hebben stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. We helpen je graag verder op weg zodat je website weer goed kan gaan werken.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie