Problemen Mysql naar verwijderen map

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Flowerofsoul

Problemen Mysql naar verwijderen map

Bericht door Flowerofsoul » 31 dec 2016, 05:59

Beste,

Gister kwam ik erachter dat ik nog steeds mijn oude joomla website mappen op mijn server had terwijl ik mijn nieuwe website in wordpress ben gaan maken. Op advies van een medewerker ben ik mappen gaan verwijderen.
Hij gaf aan dat ik eerst een backup moest maken en vervolgens voorzichtig het verwijderen.

Nu is dat voorzichtig niet helemaal gegaan zoals ik wou en bij deze map is het fout gegaan:

-.cagefs> opt > alt- de php bestanden.

dit veroorzaakt nu het volgende probleem: " Het lijkt erop dat je PHP-installatie geen MySQL-extensie heeft en die is noodzakelijk om WordPress te kunnen gebruiken."

Nadat ik de backup herstel heb gedaan is er niets veranderd.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder dat ik mijn wordpress data zal verliezen?

heb weinig ervaring met websites bouwen (leer wel veel hahaha) dus elke tip is gewaardeerd.

Jasper

Bole

Re: Problemen Mysql naar verwijderen map

Bericht door Bole » 31 dec 2016, 08:50

Even support@antagonist.nl mailen, dit zijn de 'systeembestanden' van je hosting pakket. Zij kunnen deze voor je repareren.

Flowerofsoul

Bericht door Flowerofsoul » 31 dec 2016, 12:41

Dank je wel voor het antwoord en heb ze al gemaild,
zal rustig wachten op hun antwoord.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 02 jan 2017, 15:08

Beste Flowerofsoul,

Vervelend om te lezen dat het opschonen van je pakket mis is gegaan.

Wat Bole zegt is correct. De betreffende bestanden/mappen zijn inderdaad systeembestanden en dien je voorzichtig mee om te gaan. Graag wil ik adviseren enkel bestanden en mappen in de public_html-map te verwijderen gezien deze bestanden van al je websites zijn. De overige mappen worden onder andere gebruikt voor de werking van je pakket en je e-mail.

Je ticket MTX-167-16463 is vanochtend opgepakt. Mochten er nog vragen zijn reageer dan gerust op het ticket.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie