pro-pakket en verhuizing domeinnamen naar Antagonist

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Liesbeth

pro-pakket en verhuizing domeinnamen naar Antagonist

Bericht door Liesbeth » 14 jan 2017, 13:18

Ik heb een pro-pakket waarmee ik onbeperkt websites/domeinen kan aanmaken. Een klant verhuist zijn domeinnamen nu naar mij/antagonist, maar als ik die bestel en verhuiscode invoer moet ik per domeinnaam betalen.
- klopt dit? (wordt wel duur voor mij zo, zijn er 6 in totaal waarvan 4 een redirect/pointer moeten worden)
- mag dit? of moet ik dan een resellerpakket hebben, en indien ja, kan ik het propakket ook omzetten in een resellerpakket?
- voor 1 domeinnaam heb ik dus al een extra factuur ontvangen voor 10,- per jaar, maar dat is alleen de domeinnaam. hoe koppel ik die aan mijn propakket zodat ik er ook een website onder kan hangen?
:?

jpvdw

Re: pro-pakket en verhuizing domeinnamen naar Antagonist

Bericht door jpvdw » 14 jan 2017, 21:20

Beste TS.

Met een pro pakket, kan je inderdaad op je hostingpakket meerdere websites hosten. Echter domeinnamen zijn apart en indien je deze verhuist, moeten deze inderdaad worden betaald.

Indien je de domeinnamen al hebt en mogelijk elders hebt staan, kan je er ook voor kiezen om ze - nog - niet te verhuizen en enkel je nameservers te veranderen. Zodat je domein wel naar jou pro hostingpakket verwijst en je website wel op jou hostingpakket kan draaien.

als je even google zoekt op "veranderen nameservers" kom je veel te weten. Let op, je moet wel weten wat je doet. Anders werkt je website mogelijk niet meer.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: pro-pakket en verhuizing domeinnamen naar Antagonist

Bericht door Joris de Leeuw » 17 jan 2017, 09:19

Hallo Liesbeth,

Wat jpvdw zegt klopt inderdaad. Bij al onze pakketten, waaronder ook het Plus en resellerpakket, zit het eerste domeinnaam kosteloos inbegrepen. Extra domeinnamen kan je bijvoorbeeld registreren via Mijn Antagonist vanaf €9,05 excl. btw voor een jaar.

Hoe je een extra domeinnaam voor je pakket kunt bestellen is beschreven op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/admin ... rderdomain

Mocht je spaak lopen met het bestellen of koppelen van extra domeinnamen aan je pakket stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. We helpen je graag!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie