automatisch uitloggen direct admin

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
funanyone

automatisch uitloggen direct admin

Bericht door funanyone » 07 feb 2017, 18:19

Zojuist overgestapt (verhuistnaar ) op antagionist,

1) nu als ik inlog op mijn direct admin laad dees vaak niet goed, (wel steeds beter) maar ik word ook elke keer weer uitgelogd. iemand hier een tip voor. Kan namelijk ook niks wijzigen nu.

2) Daarnaast kan ik mijn e-mail adressen niet instellen want hij logt uit. dan bij het inloggen kan krijg ik een beeld dat ik de eigenaar van het domein niet ben. moet ik geduld hebben?

3) inloggen op FTP lukt niet.
dit lukt simpelweg nioet, hier ook misschien nog even geduld voor hebben?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: automatisch uitloggen direct admin

Bericht door Joris de Leeuw » 08 feb 2017, 10:26

Hallo,

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met het verbinden met DirectAdmin en FTP. het betreffende gedrag wijst op een firewall of beveiliging binnen jouw netwerk of computer. Ook een VPN verbinding of proxy verbinding kan voor het betreffende gedrag zorgen.

Mocht je de oorzaak niet kunnen achterhalen en dat nog niet hebben gedaan, neem dan gerust contact op met support@antagonist.nl. Dan denken we graag met je mee wat er aan de hand kan zijn. We helpen je graag!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie