Nieuw geregistreerd Domein staat niet in overzicht

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Pianoman

Nieuw geregistreerd Domein staat niet in overzicht

Bericht door Pianoman » 02 mar 2017, 17:17

Beste iedereen,

Bij Antagonist had ik altijd 2 domeinen in beheer, en 1 extern domein. In totaal 3 dus.

2x .nl
1x .com

Nu heb ik een 4e domeinnaam aangeschaft en de domeinnaam doet het ook, maar hij stuurt me naar het hoofdaccount van mijn Antagonist account. Op zich geen probleem, dat gebeurde met die andere domeinen ook.

Nu is echter het probleem dat het nieuw aangeschafte domein (dat het dus al wel doet) niet in het overzichtje staat als ik inlog in DirectAdmin. Als ik daar kies dat ik een Domain wil toevoegen krijg ik de melding: Exists already.

In mijn Files zie ik onder Domains alleen de 3 mappen van mijn bestaande Domains en niet het nieuw aangemaakte Domain.

Hoe lang duurt dit voordat dit allemaal wel goed staat (dus dat er een Map onder Files -> Domains -> nieuwe domeinnaam staat, en dat hij ook in DirectAdmin bij Domains staat)?

Ik was in de war, en ik dacht dat ik zelf een map moest aanmaken onder Files -> Domains... dat had ik gedaan, maar ook weer gewist... ik ben nu een beetje bang dat ik zelf nu de oorzaak ben van de vertraging. Vandaar dat ik het hier even vraag.

Leest support van Antagonist zelf ook mee? Of is het handiger om gelijk bij hen aan de bel te trekken?
Thanks!

Pianoman

Pianoman

Re: Nieuw geregistreerd Domein staat niet in overzicht

Bericht door Pianoman » 02 mar 2017, 17:32

Opgelost!

Ik vond deze post:
https://forum.antagonist.nl/viewtopic.p ... omein+niet

Dat was de oplossing!

Groetjes
Pianoman

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Nieuw geregistreerd Domein staat niet in overzicht

Bericht door Joris de Leeuw » 03 mar 2017, 09:48

Hallo Pianoman

Goed om te horen dat je de oorzaak hebt gevonden op ons forum! :)

Mocht je een extra domeinnaam bestellen bij Antagonist wordt deze standaard als alias toegevoegd. Dit betekent dat de nieuwe domeinnaam ook op je bestaande website uit komt.

Bij een Plus-, Pro- of resellerpakket kan je meerdere domeinnamen naast elkaar gebruiken voor losse websites.

Hoe je dit het beste met een Plus- of Pro-pakket kunt instellen hebben we toegelicht op: https://www.antagonist.nl/help/nl/webho ... liastosite

Bij een resellerpakket is het aan te raden het alias-domeinnaam weg te halen en onder een eigen gebruiker in je resellerpakket te plaatsen. Elke gebruiker werkt bij het resellerpakket namelijk in een compleet afgeschermde container en tevens krijgt daarbij elke gebruiker een eigen DirectAdmin login.

Mocht je toch nog spaak lopen, stuur dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl. Dan kijken we graag specifiek nog voor je wat er aan de hand is!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie