Comodo of Let's Encrypt?

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
rrvvww
Contacteer:

Comodo of Let's Encrypt?

Bericht door rrvvww » 13 apr 2017, 11:59

Ik heb een organisatie ssl met wildcard. Voor zover ik weet bij Comodo. Als ik nu op het groene slotje klik, zie ik dat de verbinding is geverifieerd door Let's Encrypt. Heb ik nu nog wel een organisatie certificaat met wildcard? Op de website van Antagonist zie ik namelijk wel dat de verbinding met Comodo CA is geverifieerd. Ik lees op de website dat Let's Encrypt de CA voor gratis certificaten (Basis SSL) is. Dus geen organisatie ssl.

René.

rrvvww
Contacteer:

Re: Comodo of Let's Encrypt?

Bericht door rrvvww » 13 apr 2017, 14:21

Ik begin me echt zorgen te maken. Ik heb meerdere sites gehost bij Antagonist. Op een van mijn andere sites zie ik dat het certificaat wel wordt geverifieerd door Comodo. Het organisatie ssl certificaat met wildcard is echt nodig voor de bedrijfsvoering en communicatie met klanten. Een externe partij waar ik mee samenwerk, vereist een organisatie ssl met wildcard. Staat dat nu nog op de website of niet?

René.

Bole

Bericht door Bole » 14 apr 2017, 02:48

Je kan beter antagonist mailen als je zulke specifieke situaties hebt. Support@antagonist.nl

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 14 apr 2017, 07:30

Hallo René,

Betaalde/eigen certificaten dienen altijd voor onze kosteloze Basis certificaten (Let's Encrypt) te laden. Mocht dit niet gebeuren kan je het beste zoals Bole aangeeft een e-mail sturen naar support@antagonist.nl.

Belangrijk hierbij is dat de optie 'Use Server Certificate' niet gekozen is. Deze zorgt er namelijk voor dat de kosteloze SSL certificaten worden gebruikt op basis van Let's Encrypt. Meer toelichting over hoe je eigen SSL certificaten kunt toevoegen in DirectAdmin is te vinden op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/ssl/manual

Alle certificaten zijn daarbij bij Antagonist technisch even veilig. Het verschil zit hem met name in de validatie. Meer toelichting over de verschillen die er in certificaten zijn en de keuzes die je daarin hebt is te vinden op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/ssl/freevspaid
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 14 apr 2017, 09:57

"Use the Server's Certificate" is niet gekozen. De radiobutton staat op "Paste a pre-generated certificate and key". De key is ingevuld.
IK heb een mail naar support gestuurd.

René.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 14 apr 2017, 11:37

Beste René,

Je e-mail is ontvangen en wordt spoedig door ons/mij opgepakt.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 14 apr 2017, 11:55

Probleem opgelost door systeembeheerder van Antagonist.

Bedankt,

René.

Plaats reactie