Reseller opslagruimte erg beperkt

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
iGrasmat

Re: Reseller opslagruimte erg beperkt

Bericht door iGrasmat » 26 okt 2020, 16:36

Ligt er aan welk pakket je neemt. Vanaf het 'Maximaal' pakket heb je 100 GB opslagruimte voor € 19,99 per maand.

Bij Neostrada heb je dan weer het voordeel dat je onbeperkt opslagruimte hebt, maar het nadeel dat je gelimiteerd wordt door 100 accounts. Echter hoor ik van alle kanten negatieve verhalen over de overname door TWS.

Bij Antagonist is dan weer het voordeel dat je een reseller pakket kan blijven uitbreiden.

Vandaar dat ik veel twijfels heb over alle aanbieders. Als Antagonist met een goed reseller pakket komt is voor mij de keuze heel simpel, maar met de informatie die ze geven kan dit pas over 5 jaar zijn...

ASS-Ware
Contacteer:

Bericht door ASS-Ware » 26 okt 2020, 17:33

knireis schreef:
26 okt 2020, 16:25
Vimexx geeft ook niet veel opslagruimte, bij Neostrada heb je een onbeperkte opslag optie.
Antagonist: 4,10 euro per maand voor 5GB
Vimexx: 2,45 euro per maand voor 10GB, 3,49 euro voor 20GB, en dat kan oplopen tot 100GB.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Reno

Bericht door Reno » 26 okt 2020, 17:49

iGrasmat schreef:
25 okt 2020, 20:43
Reno schreef:
08 okt 2020, 11:07
Ik begrijp dat het lastig is hier een concrete tijd aan te hangen, maar het is wel fijn om te weten of we over 6 maanden, 2 jaar of 10 jaar praten...
Ook ik ben hier benieuwd naar, aangezien dit de vraag beantwoord of ik meer reseller pakketten ga aanschaffen in de toekomst om grotere sites te verhuizen of niet.
Vooralsnog hier nog geen (concrete) reactie op gekregen. We verblijven in afwachting!

knireis

Bericht door knireis » 26 okt 2020, 18:04

iGrasmat schreef:
26 okt 2020, 16:36

Bij Neostrada heb je dan weer het voordeel dat je onbeperkt opslagruimte hebt, maar het nadeel dat je gelimiteerd wordt door 100 accounts. Echter hoor ik van alle kanten negatieve verhalen over de overname door TWS.
Van alle kanten volgt nog wel mee hoor. Waar de klachten over gaan is de nogal abrupte prijsverhoging van een tijd terug. Die was inderdaad flink, maar de toenmalige tarieven waren ook extreem laag. De huidige tarieven zijn ondanks de flinke verhoging nog steeds heel scherp. En de dienstverlening ervaar ik als prima, men reageert snel via de chat of mail. Ik beheer ook websites die gehost zijn bij Antagonist en de performance van websites bij Neostrada doet daar niet voor onder.

Vimexxx is nu onderdeel van Team.blue. Dat is een vergelijkbare club als TWS. Ik denk dat er uiteindelijk een paar grote spelers overblijven. Het is ook maar de vraag hoe Antagonist zich staande houdt in de toekomst.

Ik kijk ter vergelijk ook wel eens naar buitenlandse aanbieders, bv https://stablepoint.com/ of
https://ukprohosting.co.uk/ bieden reseller pakketten met onbeperkte opslag.

iGrasmat

Bericht door iGrasmat » 27 okt 2020, 04:00

Ik heb er een tijdje over na zitten denken en Neostrada is toch wel aantrekkelijk vanwege de onbeperkte opslagruimte. Ik denk dat ik eerder tegen een opslaglimiet aan zal lopen dan 100 users. Ook krijg je bij het reseller pakket van Neostrada wel Redis cache.

Het valt me echter wel op dat de reviews voor Neostrada sterk uiteen lopen, en ze gaan niet alleen over de prijsverhoging, maar vooral dat hun financiële afdeling een zooitje blijkt te zijn. Mensen met support tickets die niet geholpen worden, servers die technisch niet goed in elkaar blijken te zitten, incassobureaus die direct op iemand afgestuurd worden met extra kosten nadat een factuur niet betaald is. Zie: https://www.trustpilot.com/review/www.neostrada.nl

Hoe hebben jullie dit ervaren?

Plaats reactie