mx records verdwenen

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
rrvvww
Contacteer:

mx records verdwenen

Bericht door rrvvww » 24 aug 2017, 22:07

Ik heb problemen met het afhandelen van de mail van een contact formulier. Ik weet dat je dan ergens bij mx records een vinkje moet zetten of weghalen. Het betreft de notificatie mail naar mijn eigen mailadres. Mx records zie ik helaas niet meer terug in DirectAdmin.
Afbeelding

René.

Dennis Scholing
Antagonist staff

Re: mx records verdwenen

Bericht door Dennis Scholing » 25 aug 2017, 06:58

Beste René,

Zo te zien staat DNS-beheer van je hostingpakket nog uitgeschakeld. Je kan dit inschakelen binnen Mijn Antagonist door naar 'Producten' te gaan. Bij je hostingpakket klik je dan op 'Details', vervolgens kun je in de kolom 'Beheer' op 'DNS-beheer inschakelen' klikken waarna DNS-beheer binnen DirectAdmin wordt ingeschakeld.

Zie ook de volgende handleiding hierover: https://www.antagonist.nl/help/nl/admin ... management
Met vriendelijke groet,

Dennis Scholing
Antagonist staff

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 25 aug 2017, 10:34

Hallo,

Ik beheer een aantal websites. Bij allemaal is bij "Mijn Antagonist" DNS beheer uitgeschakeld. Toch zie ik bij deze sites MX redords en DNS Management in Direct Admin. Alleen bij de website van Casaga.nl is dat niet het geval.

René.

Dennis Scholing
Antagonist staff

Bericht door Dennis Scholing » 25 aug 2017, 13:40

Hi René,

Zou je eens kunnen inloggen op je DirectAdmin van casaga.nl? Ik heb DNS-beheer zojuist handmatig voor je ingeschakeld, de optie 'DNS Management' en 'MX-Records' zou je nu moeten kunnen zien!
Met vriendelijke groet,

Dennis Scholing
Antagonist staff

rrvvww
Contacteer:

Bericht door rrvvww » 25 aug 2017, 15:03

Prima. Bedankt.

René.

Plaats reactie