SPAM neemt toe

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
ravaoo
Contacteer:

SPAM neemt toe

Bericht door ravaoo » 06 sep 2017, 06:01

Voorbeelden van spam (ik vermoed ook dat het fishing mails zijn):
Afzender : AH, Albert Heijn, bestelling traceren, LiDL.
ook zijn er regelmatig mailtjes voor geldverdienen.
Alle mails hebben steeds een andere afzender en ander domain
Blokken is dan ook niet te doen. Ook niet op tekst want die zit zo slim in elkaar dat alles in de spam uit komt als je dat doet.
Heeft iemand een oplossing?
Ik zal ook even melden bij servicedesk van antagonist
Leven is communiceren

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: SPAM neemt toe

Bericht door Joris de Leeuw » 06 sep 2017, 09:42

Beste Ravaoo,

Vervelend om te lezen dat je last hebt van meer ongewenste mail. Je ticket YVD-371-44606 is vanochtend door onze support opgepakt.

Bij ongewenste mail kan je ten eerste het beste controleren of het spamfilter SpamAssassin op onze geadviseerde waardes staat.

De volgende instellingen wil ik klanten aanbevelen om te gebruiken in het hostingpakket:
Where do you want the spam to go? --> Send the spam to the user's spam folder.
What score threshold do you wish to use? --> Low Threshold (5.0)
Would you like to delete high scoring spam? --> Yes, block all spam scoring higher than: 15
Yes, set the subject to the following --> *****SPAM*****
How should the spam be delivered? --> Use attachments.
Mocht je deze instellingen al gebruikt ontvang ik graag de headers van de e-mail welke toch nog langs het spamfilter is gekomen. Aan de hand van de headers kan ik dan kijken of er nog specifieke extra wijzigingen vereist zijn om je ongewenste mail verder in te dammen. Zou je de headers van een ongewenste mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl t.a.v. Joris. Dan kijk ik graag specifiek met je mee wat er nog aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie