Hallo,
Aangezien ik via email geen contact krijg met support (#REZ-628-81500) bij deze mijn vraag hier op het forum.
Sinds vandaag werkt het (un)installeren met Installatron niet.
Ik probeer Prestashop te installeren en krijg dan de error:
rror: 2017-09-20T12:13:37+02:00 FAILURE [3; /usr/bin/curl] http://www.ampiretones.com/install/inde ... 5901510778 [http code=503] @141.138.169.201(141.138.169.201)
Als ik daarna een uninstall doe dan blijft de database bestaan en ook in public_html blijven bestanden achter (bijna alles).
Uiteindelijk dacht ik dan maar een backup van de site te restoren en ook dat werkt niet helaas.
De backup heb ik vlak voor het installeren van prestashop gemaakt (wordpress site).
Ik heb 2 vragen:
1) Wat is er mis waarom Prestashop niet geinstalleerd kan worden met Installatron?
2) Heeft Antagonist voor mij een backup die terug gezet kan worden van voor vanochtend 7:00?
Hopelijk is er een oplossing.
Alvast bedankt
(un)install via Installatron werkt niet (restore ook niet)
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
- Dennis Scholing
- Antagonist staff
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 04 mei 2017, 08:19
Re: (un)install via Installatron werkt niet (restore ook nie
Beste flappie,
We hebben je ticket wel ontvangen, maar doordat je om 11:40 een reactie hebt verzonden is je ticket weer bovenaan de wachtrij terecht gekomen.
Wij werken altijd met first-in, first-out, maar doordat je hebt gereageerd hebben wij je eerste bericht dus nog niet onder ogen gezien.
In dit geval heb ik de ticket in behandeling en kan je zo snel mogelijk een reactie verwachten.
We hebben je ticket wel ontvangen, maar doordat je om 11:40 een reactie hebt verzonden is je ticket weer bovenaan de wachtrij terecht gekomen.
Wij werken altijd met first-in, first-out, maar doordat je hebt gereageerd hebben wij je eerste bericht dus nog niet onder ogen gezien.
In dit geval heb ik de ticket in behandeling en kan je zo snel mogelijk een reactie verwachten.
Met vriendelijke groet,
Dennis Scholing
Antagonist staff
Dennis Scholing
Antagonist staff